31 maja 2012

Kosmetyki - maska, balsam do ciała i pianka do mycia twarzy :)

Hello! Ostatnio otrzymałam od portalu uroda i zdrowie paczkę kosmetyków do przetestowania i dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić opinią na ich temat.







Zacznijmy od balsamu do ciała GOSH o zapachu granatu i róży.


Balsam oprócz tego, że pięknie pachnie, szybko się wchłania i co najważniejsze nawilża suchą skórę. Opakowanie jest bardzo duże, bo 500 ml, a balsam jest bardzo wydajny. Szczerze powiedziawszy nie wiedziałam, że firma Gosh ma w swojej ofercie także kosmetyki do pielęgnacji, zawsze byłam przekonana, że Gosh = Kolorówka. A Wy?:)

Kolejnym produktem jest maska kwarcowa do twarzy.  

Maskę możecie dostać tutaj KLIK
Jej zadaniem jest ściągnąć skórę, nawilżyć, dać ukojenie, odmładzać.
Jak ją stosować?
Całe opakowanie wsadzamy do miski z letnią wodą, następnie wyjmujemy i kładziemy na twarz. Maska ma formę żelu, bardzo przyjemna i relaksująca. Należy ją trzymać na twarzy 20-25 minut. Skóra po niej jest nawilżona i wyraźnie piękniejsza :)
Wiem, że zdjęcie z twarzą nie jest zbyt korzystne, ale chciałam Wam ją pokazać już nałożoną żebyście lepiej wiedziały o co chodzi :)

I ostatni produkt, który otrzymałam do pianka do twarzy Marion.


Jak widać na załączonym obrazku (:]) pianka ma działanie oczyszczające - jest to woda, która zamienia się w piankę po naciśnięciu aplikatora, idealna do mycia twarzy rano i wieczorem, do stosowania 2 razy dziennie. Ja, z czystego lenistwa, stosuję ją raz, ale od razu czuję się "czystsza" na twarzy i mam wrażenie, że skóra jest bardziej odżywiona. Po takiej piance stosuję tonik oraz krem nawilżający i do spania :)

Dziękuję portalowi urodaizdrowie.pl za możliwość przetestowania kosmetyków, z których jestem tak zadowolona i do których na pewno wrócę. 



9 komentarzy:

  1. szkoda, że nie dałaś zbliżenia swojej buźki w tej maseczce :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczka wydaje się być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm.. no ciekawe kosmetyki, chętnie bym takie przygarnęła hehe ;)

    __________
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pianka mnie bardzo zaciekawiła:)
    Jestem ciekawa gdzie ją mozna zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczka nawilżająca mnie bardzo zaintrygowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej jakich uzywalas metod zeby twoj blog nabrał "rozmachu" ? Żeby ktokolwiek na niego zaczął wchodzić ?

    OdpowiedzUsuń
  7. hejhej!
    a gdzie kupiłaś ten balsam,? nie widziałam pielęgnacji Gosha od lat, myślałam, że już te kosmetyki wycofali :) a tu proszę!
    Ps. pozdrowienia dla Zielonej Góry od byłej mieszkanki ;)))
    Serdeczności,
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your blog!
    Please feel free to check out mine sometime!

    http://www.leopardmartini.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey there! Someone in my Myspace group shared this
    site with us so I came to take a look. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers! Terrific blog and superb design.
    Feel free to visit my weblog : Watch LOL Online

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx