3 marca 2013

Black and White - my version


Hej! Dzisiejsza stylizacja jest już bardziej "odkryta" w związku z pogodą, która coraz bardziej poprawia humor zapewne nie tylko mi ;-) Buty, które widzicie są moją ostatnią zdobyczą. Przyznam, że dość długo na nie polowałam, bo zawsze jak chciałam je kupić nie było mojego rozmiaru. Są piękne, klasyczne i bardzo dobrze wyprofilowane, więc jeśli planujecie kupić klasyk to stanowczo polecam te szpilki ;-) Mam nadzieję, że stylizacja się spodoba!
Alex














 Niezamierzony dziubek ;P






SPODNIE I BUTY - ZARA pants and heels
BLUZKA - SHOOT GIRL t-shirt
MARYNARKA - CYRKONIA FASHION blazer
TORBA - ETORBA bag
ZEGAREK - PARFOIS watch (podobny tutaj)
PŁASZCZ - SHEINSIDE coat


48 komentarzy:

  1. jak dobrze jest zdjąć kozaki i założyć czółenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutka bluzka i wogole fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi sie ten look ;p

    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko Tobie poprawia się humor w związku z pogodą :) Set jak zawsze świetny ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana gdzie kupiłaś okulary ? :) Świetny elegancki zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam podpisac ;-) glitter

      Usuń
    2. piekne te okulary ! moze pokazesz posta w ktorym zamiescisz wszystkie swoje okulary?:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dorwalam ostatnie!!:P powiedz mi gdzie ty ucieklas? szukalysmy Cie.... no i zdjecie niedobra masz!!!:PPP moze uda Ci sie jakos odbitke zrobic i mi przeslac;D?:*

      Usuń
    2. Mogę Ci skana przesłać:) Albo coś wymyślę:) Nie chciałam tak zwiewać ale już w tym tłumie na głowę dostawałam. Poza tym czas miałam ograniczony bo do znajomych śmigałam. Widziałam że jeszcze kawkę miałyście ach..no może innym razem się uda...

      Usuń
  7. uwielbiam takie połączenie :D. Ten zestaw jak najbardziej mi się podoba! Widzę, że wyszłaś już z zimowej aury ;p.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. So good, not bad ^.^

    Zapraszam do mnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. nice look ;)
    www.okomody.blogspot.com <--- zaaapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne szpilki wyczaiłaś! :) strasznie podoba mi się też Twój żakiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam połączenie klasycznych szpilek i denimu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna marynara :) zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  14. wygladasz mega dobrze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. coraz lepsze sety, bardzo, ale to bardzo na plus Olu!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. wysmakowanie, modnie i kobieco. to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo w stylu glamour :D lubie to :D

    OdpowiedzUsuń
  18. moja kochana Olenka:) jestem z Ciebie dumna patrzac jakiego masz super bloga:*:*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. szpileczki masz bardzo ładne;) całość jak najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. super marynarka,bardzo w trendach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam lustrzane aviatory i płaszcze ze skórzanymi rękawami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz piękne czółenka. marzą mi się takie, tylko lakierowane. oby udało mi się jeszcze takie dorwać! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja,każdy jej element mi się podoba :) zastanawiam się właśnie nad kupnem tej torebki co pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. just awesome xx

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiekny zestaw Olus

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam podobne szpilki, czarne i beżowe, pasują do wszystkiego! Super zestaw :) /E.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super!:) bardzo w moim stylu;) pozdrawiam! Jestes sliczna

    OdpowiedzUsuń
  28. Super okulary, jaka cena?
    Wyglądasz cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne połączenie, najbardziej podoba mi się marynarka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. klasyczny zestaw - najmodniejszy tej wiosny (tuż obok pasteli).
    bardzo podoba mi się Twój płaszcz, wciąż na niego poluję:)
    będę obserwowac:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moją uwagę przykuła torebka, ale całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Torabka przykuła moją uwagę, ale całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. this is very chic! I love it. check out my blog dear and maybe follow me if you like. :)

    http://basicsandgold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny zestaw, na luzie ale z nutką elegancji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx