16 marca 2013

Wiosna na wybiegu.

Hej! Dzisiaj chciałam Wam napisać co nieco o evencie, w którym miałam przyjemność brać udział jako bloggerka modowa. 
Głównym celem eventu było pokazanie wiosennych trendów. Imprezę poprowadziła piękna, filigranowa Kasia Zielińska i Maciej Kędzierski. Oprócz naszego stanowiska "strefa mody" zaprezentowałyśmy swoją propozycję stylizacji na Wiosnę przechodząc po wybiegu oraz przystroiłyśmy manekiny. 
Ja, przygotowałam dwie zupełnie odmienne wersje - manekin był klasyczny i elegancki, a zestaw, który miałam na scenie bardziej casualowy.
Zresztą zobaczcie na zdjęcia:)








Lewy manekin Paulina, środkowy Ja, prawy Patrycja


Mówi Paulinka ;-)


I Patrycja ;-) Najlepszy był tekst o modelach... ;-P



No i kolej na mnie!:) Ta wysoka, szczupła i śliczna kobietka z mikrofonem to  Paulina z bloga Pozerki :) 

A to moja propozycja na Wiosnę..

jeansy i sweter - new yorker
szpilki - zara
torebka - gino rossi
naszyjnik - h&m

Przyznam, że ja osobiście posiadam ten sweterek dwa rozmiary mniejszy w kolorze żółtym ;-)





Z Pauliną na backstage :P ;-)*


pistacjowa narzutka - mosquito

















Zdjęcia od organizatora i koleżanki Patrycji  - Sylwii Łysoń

Zapraszam na blogi dziewczyn - na lewo PATI, na prawo PAULA i prowadząca PAULINA.


Miłego wieczoru!:) Buźki

15 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się Twoje zestawienie z różowym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, no dobra, tekstem o modelach przegięłam, ale byłam bardzo zaskoczona pytaniem! Poza tym cały czas ich komentowałam, więc... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stylizacje aż chcę się wiosny!!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę uczestnictwa w takich wydarzeniach:)
    bardzo pozytywne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. elegancko wyglądałyście. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, no i oczywiście rewelacyjnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nuda, nuda i jeszcze raz nuda....

    OdpowiedzUsuń
  8. takie eventy to świetny pomysł :) szkoda, że moje miasto olewa swoje blogerki i zaprasza inne... cóż Częstochowa rządzi się swoimi, niezrozumiałymi dla mnie, prawami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba Piotr Kędzierski... ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne stylizacje, każda inna i ciekawa :) Brawo dziewczyny!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne fotki ;) To musiała być impreza!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz:)
    Kasia Z piękna jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx