25 marca 2013

Colour time

Hej! Dzisiejsza stylizacja jest gorącą prośbą o wiosnę, bo szarości i czerń dookoła (nie mówiąc o tej strasznej bieli na ulicach) zaczynają mnie przerażać. Na dworze zimno jak na Syberii, a ja pisząc ten post mam lodowate palce, więc chyba zrozumiecie brak weny twórczej? Miłego oglądania (a mam nadzieję takie będzie:P) !
Alex











NASZYJNIK - H&M necklace
SPÓDNICA - PRESKA skirt
OKULARY - GLITTER sunnies (podobne tutaj)
PŁASZCZ - SHEINSIDE coat
SZPILKI - ZARA heels
KOSZULA - STRADIVARIUS shirt



Romwe Galaxy Souvenirs & Upto 70% OFF for you this Easter:

Galaxy bowtie for orders over $40

Galaxy collar for orders over &70

Galaxy bag for orders over $100

From 27/03/2013 to 29/03/2013

Promocje na wielkanoc na Romwe Lookbook Fashion Collection



36 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! śliczna spódniczka!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się spódniczka jest idealna!
    No i szpilki, rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ten płaszcz!
    spódniczka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie, świetnie to określiłaś 'jak na Syberii' a końca zimy nie widać, za to widzę przepięknie wyglądasz, spódnica preski prezentuje się rewelacyjnie w zestawieniu z jeansowa koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestawienie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne połączenie kolorów!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety ;/. Teraz podobno ma być ciepło, ale deszczowo... Ubolewam :(. Bardzo ładna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódnica. I koszula! Uwielbiam dżinsowe koszule!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest genialna!!!, a jej kolor!!!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szpilki sa niesamowite, niby klasyczne czarne, ale pieknie na Tobie leza!

    OdpowiedzUsuń
  11. całość idealna i jak najbardziej w moim stylu, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica ma idealny kolor <3 ale kolorowa ( beżowa ) bluzeczka lepiej by mi tu pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spódniczka!*.* również mam dosyć zimy, zimna, śniegu i wszystkiego co się powinno wiązać z Gwiazdką a nie Wielkanocą :(

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja ! zakochałam się we wszystkim <3

    Obserwuję i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna spódniczka! Uważam, że w dniu dzisiejszym zdjęcia na zielonym tle i kwitnących kwiatkach byłyby o wiele bardziej motywujące, aniżeli śnieg i smutne ulice. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. stanowczo chcę Twoje nogi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez, co z nimi robisz ze sa szzuplejsze? wiem, ze z nog jest baaaardzo ciezko cokolwiek zgubic... bede wdzieczna za info:)

      Usuń
  17. ależ Ty masz nogi!
    ta spódniczka świetnie je podkreśla! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. looking so great!

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny set! ale bylo chyba zimno co :D?

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna spodniczka jaki to rozmiar?? marze o takiej <3

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor i fason spódnicy genialny

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie spódniczki <3 /E

    OdpowiedzUsuń
  23. Według mnie jeansowa koszula nie pasuje do tej spódniczki :)

    karolina

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszczyk jest cudowny! :)
    Tak bardzo mi się podoba1

    OdpowiedzUsuń
  25. aż się dziwię, że ten płaszcz mi się jeszcze nie znudził, ale jest boski;) i okulary też!

    OdpowiedzUsuń
  26. Drapieżnie! Piękny płaszczyk ale.. cała stylizacja jest tak naprawdę rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx