23 marca 2013

Wiosna Wiosna Wiosna ach to Ty

Hej! Skąd w moim tytule wiosna kiedy za oknem śnieg? Robiąc te zdjęcia (a szczególnie żółtym żonkilom) pomyślałam od razu jak by było fajnie gdyby już było ciepło. Człowiek obudziły się z "zimowego snu" i nabrał sił, by stawiać czoła kolejnym dniom... Wiosno, where are you?:)

Alex











Bratanek :) 





Zdjęcia zrobiłam u rodziców w domu. Zabawne jak wymiana obiektywu potrafi odmienić zdjęcia. Nieporównywalna jakość... Jeśli planujecie zakup drogiego aparatu i znajomi doradzają - kup tańsze body, ale lepszy obiektyw to się posłuchajcie :) Ja tego nie zrobiłam i przez dłuższy czas nie moglam odkryć możliwości aparatu ze względu na kiepski obiektyw ;-)

13 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia:) jaki to obiektyw?:) ja również czekam na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcie;) U mnie słoneczko świeci, ale na dworze straszny mróz jescze.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładnie zdjęcia :)
    a wiosny brak :(

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia bardzo pozytywne:)
    na wiosnę musimy jeszcze poczekać...

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna zdjecia ;) co za szkrab ;) branzoletki mi sie podobaja;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne żonkile:)
    zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, jakość nieeezła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jak ladnie ;) wiosne chceeee..........

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki klimat u Twoich rodziców :)
    Zazdroszczę!
    P.S. Nie masz ochoty na spotkanie blogerek? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx