27 marca 2013

Lavender sneakers - spring is coming?

Hej! Dzisiejszy tytuł jest nieco przewrotny gdyż mamy wiosnę, a zdjęcia w trampkach są na śniegu ;P Przyznam, że nie przypuszczałam, że cieplej i wygodniej będzie mi w takich butach niż w workerach, które de facto farbują mi wszystkie skarpetki... Tego dnia wyszło piękne słonko, które mam nadzieję niedługo pojawi się na dłuższy czas ;-)
Alex



















BIAŁE BRANSOLETKI & GRAFITOWA - MOOMI bracelets (white and grey one)
ZEGAREK - DANIEL WELLINGTON watch
KURTKA - SHEINSIDE jacket
TORBA - ZARA
TRAMPKI - LES TROPEZIENNES via MAR-JO sneakers
BLUZA - MAGICBOX hoodie
JEANSY - AMERICANOS jeans
NIEBIESKA BRANSOLETKA - SHVEDKA JEWELRY bracelet (blue one)
OKULARY - ORSAY sunnies (podobne tutaj)

Lakier do paznokci - Maybelline Colorama



22 komentarze:

  1. mi tam workery zawsze na sniegu mokną, a ja w spódniczkach pozuję żeby zimę przegonić. Chociaż w ostatniej też mam trampki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne są, dobrze się komponują z resztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :3 Ajj, też chce już w trampkach zacząć chodzić :) :P

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tym trampkach!:) mają cudowny kolor...!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne masz te trampki! podobnie jak ramoneskę i paznokcie! super!
    ja też liczę na to słońce!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne masz włosy , a buty takie lubię u mnie na blogu też możesz zobaczyć jakie buty kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny luzacki zestaw !
    świetna bluza !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trampki to świetna odmiana do eleganckich stylizacji, a przede wszystkim wygodna! Tobie dobrze we wszystkim :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się bluza i buty, lubię Cię w takich casualowych zestawieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie połączyłaś ze sobą to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw :) lubię takie luźne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne masz te trampki :) Idealne pasują do reszty:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw na luzie :) wszystko świetnie dobrane kolorystycznie. Ramoneska - przepiękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka i ramoneska - mistrz!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna stylizacja ! Świetnie stonowane zimne barwy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! Bardzo podoba mi się Twój zegarek :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne te trampki, bluza też świetna!

    OdpowiedzUsuń
  18. super zestawienie:) jak sie nosza trampki? :)) chetnie bym kupila!

    OdpowiedzUsuń
  19. such a great outfit x
    Hayley

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx