5 marca 2013

Otwarcie sklepu Sinsay w Poznaniu.

Hej! Ostatnio miałam przyjemność być na otwarciu sklepu nowej marki na polskim rynku, a mianowicie Sinsay. Jest to sklep skierowany głównie do młodych kobiet w wieku do 24 lat, ale przyznam, że i ja w wieku 25 coś tam dla siebie znalazłam ;-) Jest to dziecko LPP, które możecie łączyć z takimi sklepami jak Mohito, Reserved czy Cropp.

Po oficjalnym otwarciu miło spędziłam czas w towarzystwie Agaty, Dajany i Julki. Do następnego dziewczyny!:)










Ta fotka mi się bardzo spodobała ;-) 


Tu jeszcze przed otwarciem z Paulą i Zuzią ;)









A w następnym wpisie stylizacja z otwarcia ;-)


fotki ja, sinsay i a dancing queen ;)

15 komentarzy:

  1. zdjęcia z innymi blogerkami bardzo pozytywne!:)
    a do sklepu muszę się wybrac, słyszałam różne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. o, nawet moja królewna się znalazła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie skomponowałaś kolorystycznie zestaw :)
    Muszę w końcu wpaść do tego sklepu, ale wiecznie coś mi w tym przeszkadza, choć własnie w moim mieście, Poznaniu się on znajduje :D
    XXX

    OdpowiedzUsuń
  4. ale musiało być fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja Olusia pusia :D hahaha :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. moja ukochana Malta <3
    wyglądałyście świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :)
    jak pojadę na Maltę na pewno odwiedzę ten sklep, bo widać, że super ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze pojechać do tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, ale żałuję, że mnie tam nie było z wami!

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba była fajna zabawa, co? ;> ja też przekraczam limit wiekowy targetu sklepu, ale ze zdjęć które zamieściłaś widzę, że bym dla siebie parę rzeczy znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz slysze o takim sklepie, w Niemczech chyba niema :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fotki:) Ja czekam na otwarcie w Warszawie:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx