10 października 2013

Burgundy loose blouse

Hej! Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić zdjęciami, które robiłam tydzień temu w minioną sobotę kiedy termometry wskazywały ponad 20 stopni Celsjusza ;-) Chociaż teraz aura na dworze także sprzyja noszeniu krótkich spódniczek to te spodenki byłyby już zdecydowanie "za zimną" alternatywą na co dzień. Mam nadzieję, że się Wam spodoba!:)
Alex









BUTY - RIVER ISLAND heels, TOREBKA - MONNARI bag, SPODENKI - OASAP shorts, BLUZKA - HM blouse, OKULARY - RAY BAN sunnies


Super slim price flash sale!  Only 48 hours!
Fashionable best sellers!  $14.99 up!
Don’t miss, girls!



16 komentarzy:

  1. Lubię jak łączysz kolory, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak pogoda już nie ta sama;/
    świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie kolorów :) nie jest nudno :) pozdrawiam!
    Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym jeszcze takie słoneczko :c
    pozdrawiam zapraszam do siebie http://pampaarampa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ladnie Ci w kolorze tej bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie no ja cie podziwiam ze te krotkie szorty znow;D aogolem podoba mi sie kontrast bucikow ze stonowana ciemniejsza bluzeczka;]

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie to polaczenie,:) bardzo dziewczęco

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz rewelacyjnie!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    Zapraszam także do siebie
    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo, bardzo podobają mi się naszyjniki :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx