24 października 2013

Fashion Week mix


Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was typowy mix zdjęć z Fashion Week Poland żebyście mieli okazję chociaż trochę poczuć tą atmosferę. Przyznam szczerze, że bawiłam się świetnie, pokazy były rewelacyjne i bardzo inspirujące (przede wszystkim moda zaprezentowana na wybiegu była modą, w której możesz wyjść na ulicę!), a osoby, z którymi spędziłam te trzy dni niesamowite, wspaniałe i bardzo pozytywne!:) Dziękuję także firmie Gabriella za "dofinansowanie" wyjazdu w formie hotelu (w którym byłam razem z Anusią z myinsprationss;*!:) Wkrótce zobaczycie moje stylizacje z użyciem pięknych i oryginalnych rajstop tej marki ;-)
Alex




Powyżej z Anią z myinspirationss ;* , a poniżej z Anią z wantataste :*



Piękne pierścionki i kolczyki Fruit Bijoux tworzone przez przystojnego mężczyznę, który jak to ujął całkiem przypadkiem wpadł na pomysł na tą biżuterię. Muszę przyznać, że pomysł trafiony w 10tkę ;-) Jak Wam się podobają? ;-)


Poniżej cudowny płaszcz Oli Markowskiej  ;-)


Świetna skórzana kurtka Mariusza Przybylskiego



Z wizytą na stanowisku Glitter Polska ;-)






Cudowna spódniczka, która idealnie pasowałaby do mojej bluzy ;-)


I jeszcze cudowniejsza modelka! :)



 

Powyżej z Wiolą i Adrianem - świetnie było Was w końcu poznać ;-) Jesteście świetni obydwoje!:*


Powyżej z Marcellusem L.Jones'em - wybaczcie moją minę, ale zwróćcie uwagę na jego słodki dziubek!:) Nie mogłam Wam nie pokazać ;-P

No i nastała kolej na fotki DYNASTII!;-) Z Adrianem, Anią, Wiolą, Sylwią i Adasiem -Sylwuś,Adaś miło było Was znowu zobaczyć dziubaski:**




Z Łukaszem Jemiołem i Anią - Łukasz pokazał świetną odsłonę basic w tym roku, ale to w kolejnych postach ;-)








I na koniec z moją ukochaną Martynką na 1 planie (nie mamy żadnego zdjęcia tylko we dwie!) :*** W końcu się poznałyśmy wariatuńciu! Love!




I na koniec film z imprezy przygotowany przez Wiolę z Mary-Kate fashion ;*



12 komentarzy:

  1. ale jesteś śliczna! :)
    świetna fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no co za głuptas na miniaturke taka kompromitująca fota haha <3 kocham Cię głuptasie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super jestescie ;-P widac ze mega wariatki wszystkie <3

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia! Wszystkie są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. od razu widać, że pobyt i pokazy udały ci się fantastycznie.
    ja jestem zaintrygowana fruit bojoux, na twoich zdjeciach prezentuje sie swietnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez! i to zdanie o przystojnym Panu ;D

      Usuń
  6. Piękna biżuteria,bardzo oryginalna,chętnie przygarnęłabym kilka pierścionków;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz od Markowskiej- boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Adrian jaki przebieraniec :(

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy wyniki konkursu z butami?

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny mix, a wrzucisz jakies zdjecia z pokazow czy filmiki jak na insta?:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx