7 października 2013

Kobalt i turkus.

Hej! Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować połączenie dwóch energetycznych kolorów, które uwielbiam - kobaltowy (bądź chabrowy - jak kto woli) i turkusowy. Jak tylko zobaczyłam je koło siebie na wieszaku wiedziałam, że połączenie ich będzie świetnym pomysłem!:) Ostatnio mamy cieplejsze dni, które sprzyjają noszeniu spódniczek, więc z pewnością zobaczycie tu więcej zestawów w spódniczkach czy szortach.












NARZUTKA - SHEINSIDE coat, SPÓDNICZKA - PRESKA skirt, OKULARY - RAY BAN sunnies, TOREBKA - MONNARI bag, BUTY - ZARA heels

Chciałam Wam także napisać o pewnej stronie internetowej, na której możecie znaleźć dodatkowe rabaty na zakupy online – kodybony.pl 
Znajdziecie na niej bony do najbardziej znanych sklepów internetowych. Traficie na kupony do Answear.com czy kupony do Zalando.
Możecie tam  znaleźć również rabaty na kosmetyki, książki i muzykę.
Znalazłam dla Was ofertę, która wydaje mi się jedną ciekawszych, a mianowicie zniżka na 100 złotych do sklepu Answear.com , którą możecie uzyskać z kodem rabatowym dostępnym na stronie kodybony.pl. Jeśli chcecie z niej skorzystać spieszcie się, bo oferta ważna jest tylko do 15 października! Wcześniej nie znając stron tego typu kupowałam w internecie nie mając pojęcia o tym, że mogę jeszcze zaoszczędzić. Mam nadzieję, że moja informacja się Wam przyda i zaczniecie robić świadome zakupy ;-)




13 komentarzy:

  1. świetna kolorystyka,szpilki klasa,torebkę uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Fajnie że nosisz żywe kolory także jesienią

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie, narzutka jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie połączenie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, wygląda to świetnie! a żakiet ma rewelacyjny krój, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, nigdy nie powiedziałabym że masz tyle lat ile masz, na zdęciach wygladasz jakbyś dopiero zaczynała studia. POzdrawiam

    imjeannette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. idealne połączenie tych dwóch mocnych kolorów!! ♡ ♡ ♡ ♡
    wspaniale:*
    OLA♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie połączenie kolorów, narzutka bardzo mi się podoba ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx