28 października 2013

Fall colours. Kolory Jesieni.

Hej! Dzisiaj prezentuję Wam kolejny zestaw z rajstopami Gabriella, z którymi dopiero eksperymentuję ;-) Jak dobrze wiecie noszę albo cieliste albo totalnie kryjące czarne rajstopy, ale postanowiłam co nieco urozmaicić mój "wygląd". Wyraziste rajstopy często nie potrzebują konkurencji, ponieważ bardzo łatwo jest przesadzić, ale sądzę, że w moim przypadku wyszło to całkiem nieźle, mimo wyrazistych akcentów w postaci bransoletek oraz kamizelki. Co Wy sądzicie?:)
Alex













TORBA - ETORBA bag, BRANSOLETKI - DIY, SHVEDKA JEWELRY, SZKATUŁKA PRZYJEMNOŚCI, MOMII bracelets BLUZKA - MOSQUITO blouse, RAJSTOPY - GABRIELLA tights, BUTY - STRADIVARIUS boots, FUTERKO - ROMWE faux-fur

Jak Wam się podobają takie jesienne zdjęcia?;-)


Super slim price flash sale!  Only 48 hours!
Hot items back season!  $16.99 up!
Don’t miss, girls!


33 komentarze:

  1. jak dla mnie cudo i futrzak i brazy to zdecydowanie jesien w pełni a bransoletki sliczne lubie koralikowe z przywieszkami a ty masz ich azz tyle:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne futerko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci z uśmiechem z ostatniego zdjęcia. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory! Idealne na jesień :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  5. woooooooooooooooooooooooow najsliczniejszy post :***

    OdpowiedzUsuń
  6. jak pieknie, super zdjecia, stylizacja, wlosy, paznokcie ach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja. Idealna na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny zestawik:) według mnie jeden z najlepszych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochanie masz takie extra zgrabne chudziutkie nóżki, że wzorzyste rajstopki im krzywdy nie zrobią :) super zestaw! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. mega mega super zestawik:DD

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz! Stylizacja bardzo mi sie podoba! ;)
    bransoletki <3

    Ps. u mnie też nowy post, zapraszam ;)

    http://klaudia-niedzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pastelowe brązy to coś co naprawdę lubię. :)... oczywiście jeszcze jak pasuje do osoby to nic dodać nic ująć. Pozdrawiam W.K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz! Właśnie szukam tego linka z filmikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem ta stylizacja jest mega! same rajstopy też fenomenalne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie takie futerko to numer jeden na jesień, jest w nim ciepło i wygląda się ładnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamizelka i spodenki bardzo fajne :) masz swietne nogi

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, swietna stylizacja, jedna z Twoich lepszych!!! podobaja mi sie buty i to szalenie! :D no i za zdjecia konikow tez Cie kocham *___*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie połączyłaś wzorzyste rajstopy z a la skórzanym spodenkami no i ta kamizelka Super!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne połączenie - wszystko razem wygląda naprawdę dobrze - świetna kamizelka <3

    Pozdrawiam
    LiliSsss

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie masz piękne rajstopki i buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy i oryginalny secik ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podobają mi się te buty ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx