26 października 2013

White Walls

Hej! Dzisiaj chciałam Wam pokazać zestaw idealny na imprezy - rajstopy imitujące podkolanówki to strzał w 10tkę jeśli chcemy czuć się komfortowo , ponieważ jak dobrze wiemy zakolanówki mają tendencje do opadania ;-) Marynarka zdecydowanie w moim ulubionym kolorze, w którym mam już dosłownie wszystko!:) Miłego wieczoru!

Alex







MARYNARKA, TOREBKA, SUKIENKA - PERSUNMALL blazer,bag and dress, RAJSTOPY - GABRIELLA tihghs, BUTY - ZARA heels , BRANSOLETKI - SHE-BIJOU bracelets




24 komentarze:

  1. Ślicznie i bardzo stylowo ;-) Świetnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze...nie kupuję w tej stylizacji tych rajstop, ale reszta...jest fantastyczna! Klasyka+kolor+genialna torebka=świetny look!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie rajstopy sa wisienka na torcie:-)

      Usuń
  3. sukienka prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zauważyłam że lubisz ten kolor.
    takie rajstopy sa cudowne, musze sobie kupić bez pasków,bo mam tylko z paskami :3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka
    pięknie wyglądasz

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto i z klasą, bardzo lubię takie nieprzekombinowane zastawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rowniez;-) ciezko zrobic zestaw z klasa z takimi rajstopami, bo niestety wiele osob ma zle skojarzenia, ale Ty zrobilas to genialnie!:) cud malina

      Usuń
  7. super ubiór trochę jak niegrzeczna uczennica ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska, kobaltowa marynara. I te Twoje nooogi...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka najlepsza! Choć widać, że jest bardzo mocno inspirowana Chanel. W tym przypadku mi to nie przeszkadza! Piękny kolor marynarki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci włosów <3. Świetny kolor marynarki!

    OdpowiedzUsuń
  11. kobalt i prostota oraz kobiecosc pieknie;]

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jak sexy i z klasa :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jest bardzo, bardzo dobrze:) powiedz mi co robisz,by zachowac taka sylwetke?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo sexy w tym zestawieniu :)
    swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Marynarka bardzo mi się podoba! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny zestaw! wszytko idelanie pasuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się połączenie marynarki i sukienki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba sobie ustawie te zdjęcia na tapecie żeby mnie motywowały do schudnięcia tych moich okropnych nóg. ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx