2 maja 2012

It's gettin hot in here OUTFIT

Hey dear readers! xx How's your may break? Or you don't have it? Since I have many days off work I can enjoy and have some sun bath - One year ago it was forbidden for me to sunbath, but now when I can, I do this all the time ;-) Allrite I have to come back to my pankcakes... Have a nice day xx


Hej kochani! Jak Wam mija majówka? Ja jako, że jestem jeszcze bez pracy to mam wolne i korzystam z naszego lata w maju ile mogę :) Złapała mnie już pierwsza opalenizna, która cieszy jak nigdy - rok temu miałam zakaz opalania się w sumie do teraz, więc jak przedwczoraj/wczoraj się wyłożyłam tak korzystałam ile wlezie ;-) Piszę posta biegając od pokoju do kuchni, bo robię naleśniki - mmm jak one smakują z aromatem pomarańczowym i domową konfiturą ;-) 

Przy okazji chciałam podziękować wszystkim za miłe słowa i głosy na portalu kreacjenatopie gdzie moja miętowa stylizacja została stylizacją miesiąca kwietnia ;--) Serdecznie dziękuję!;-*

No i takim optymistycznym akcentem wracam do pracy, dziś mamy grilla i ponad 10 osób, więc muszę się zabrać za przygotowywanie jedzenia, sprzątania etc. a o 18:30 decydujący mecz Zastalu w Play Offfach - ach trzymajcie kciuki, bo tak ekscytującej rozgrywki nigdy nie było :) Póki co jest 2:2 i dziś jest 5ty mecz u Nas = Can't Wait!

p.s Właśnie doszły mi ćwieki, którymi upiększę te szorty ;-) Co byście proponowały/li? ;-*







szorty - OASAP (shorts)
buty - prezent od mamity z Francji  (gift from France)
żakiet - MOSQUITO (jacket)
top - pimkie
zegarek - Michael Kors (watch)
kopertówka - Stradivarius (clutch)
okulary - New Yorker (sunnies)
gumka - h&m (gum)
pasek - sh (belt)

23 komentarze:

  1. wyglądasz fenomenalnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja idealna na taką pogodę!
    Zapraszam do mnie : http://modefriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw. Bardzo fajne spodenki ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne szorty. i do tego te odkryte buty..bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz ;)
    ps. Widzę kibica Zastalu ;) Pozdrawiam ze Słupska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Ekstra buty i kopertówka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te szorty.
    Uważaj żeby nie przesadzić z ozdabianiem.
    zapraszam do mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz! piękna torebka i żakiet!

    OdpowiedzUsuń
  9. maam takie okulary, są świetne! zapraszam do nas na www.fashion-insp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz;0 wszystko mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz prześliczne buciki i torebkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. oryginalna i odważna stylizacja, ale wyglądasz świetnie ! : )

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw ;) szorty super !

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny look, buty zjawiskowe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. blagam zmien czcionke i sposob w jaki pisesz posty bo to wyglada tragicznie i osobiscie nawet nie czytam twoich wypocin przez to

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podobają mi się takie buty :( ale reszta świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygladasz super a swietny naglowek!

    OdpowiedzUsuń
  18. dobre połączenie! :) http://kathyskisses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. buty jakoś do mnie nie przemawiają, ale szorty masz świetne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx