13 stycznia 2013

Moro sweater and black coat.

Ostatnio za sprawą tego płaszcza większość moich stylizacji utrzymana jest w ciemnej tonacji, nawet ten sweter. Chcąc lekko ożywić całość założyłam moją ulubioną biżuterię - złoty łańcuch  i zegarek, a do tego stonowana beżowa reszta. Mam nadzieję, że się Wam spodoba!
Alex 




 Jak Wam się podobają nowe zdjęcia?:)





Zdjęcia też zrobione już jakiś czas temu :) Obiecuję, że jak będę zdrowa to posty będą regularnie wstawiane :)






PŁASZCZ - SHEINSIDE coat
BUTY - FLEQ boots (podobne tutaj)
TORBA - ETORBA bag 
SWETER - SHEINSIDE sweater
JEANSY - AMERICANOS jeans (podobne tutaj,tutaj i tutaj)
ŁANCUCH - H&M gold chain
ZEGAREK - PARFOIS watch (podobny tutaj)


Na paznokciach mam lakier w moim ulubionym kolorze - chabrowym. Tylko za sprawą koloru go kupiłam, bo nie lubię kosmetyków Miss Sporty. O dziwo, całkiem fajnie się trzyma, a kosztuje 6 zł?:)



53 komentarze:

  1. wow!!!!! extra:D

    OdpowiedzUsuń
  2. super Olcia, coraz lepsza jestes kibicuje Ci z calych sil!!!!! Kasia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super dobralas kolory, lakier, wzor moro. zdjecia swietne. no, to tyle;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne fotki, super stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja, sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne loki! Śliczna jesteś i świetna stylizacja. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny sweter ! :) zakochałam sie w nim !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw.

    Nie chcę być złośliwa, ale czy sweterek nie ma przykrótkich rękawków???
    Odnoszę wrażenie, że jak się kupuje coś z firm ze wschodu to zawsze jest to nieco przykrótkie i przymałe... ale może się mylę...

    Pozdrawiam cieplutko. Uwielbiam Twoje zestawy Oluś.

    Obserwuję :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma;-) ale ja i tak zawsze podwijam rękawy do góry, więc mi to pasuje. Poza tym wiesz co, podobają mi się krótsze, bo biżuterię widać ;P

      :***

      Usuń
    2. Ja tez wole krosze, bo widac bizuterie, a nosze jej duuuzo!:)

      Usuń
  9. piękny płaszczyk:) i torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. i kolejny perfekcyjny look :) super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. sweter do mnie nie przemawia, ale cała reszta bardzo na tak :) no i jesteś prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nice outfit and photos! really like it

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. też mi się podoba. dasz proszę link do torebki?

      Usuń
  14. świetna stylizacja i bardzo kobieca pomimo sweterka moro :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. zrobisz post o ich pielęgnacji?? prosze, proszeeee

      Usuń
  16. swietny zestaw, bardzo na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. na ten lakier też się skusiłam ze względu na kolor, ale ma bardzo dziwny zapach i przestałam go używać ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja na miarę takiej wiesz... światowej! Wyglądasz fenomenalnie, a płaszcza strasznie Ci zazdroszczę. Mogłabym wiedzieć ile masz wzrostu? Chciałabym mniej więcej oszacować jak taki płaszcz wyglądałby na mnie :)

    JadoreCeStyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, to bardzo mile:) mam 168 cm:)

      Usuń
    2. ja też tak sądzę! superrrr:)

      Usuń
    3. Ola musze Ci powiedziec, ze maja racje. Coraz fajniej, zdarzaja Ci sie jeszcze male faux pas bo np nie podobaja mi sie zdjecia w lesie w tej pikowanej kurtce, pewnie przez te "roztopy", ale juz jak jest duzo sniegu to mega! Miejsce naprawde ma znaczenie:)
      A to jest super!

      Usuń
  19. sweter świetny:)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny płaszcz! i sweter też bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. niektóre lakiery z miss sporty robią się po pewnym czasie tak gęste, że nie da się ich nałożyć niestety. :) polecam miss selene. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedys mialam z miss sporty i nic mi sie takiego nie stalo, chyba ze uzywasz lakieru przez rok..

      Usuń
  22. Świetny zestaw Kochana-płaszczyk i sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, fajnie, ale te jeansy mi tutaj nie pasują :(

    karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mogą jeansy nie pasować do sweterka, butów i płaszcza? hmmmm

      Usuń
    2. hmmmm...no tak zwyczajnie mogą nie pasować...

      Usuń
  24. Super! Ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. extra plaszczyk, daj znac jak sie nosi, jak jakosc, jakosc skory etc ok?

      Usuń
    2. I'M IN LOVE X

      Usuń
  26. Bardzo mi się podobają buty i torebka :)
    Pozdrawiam
    Sol/Monique

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana ta stylizacja jest idealna, Ty wyglądasz przepięknie! Masz świetny gust:))

    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja :) płaszczyk i torebka są super

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna koszulka :D

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog :) świetny sweter

    www.limitofcontrol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweter jest super!:) a gruby łańcuch idealnie się z nim komponuje:)

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie:)
    http://negativepositives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. omg mistrzostwo! klasa bez udziwnien!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx