16 sierpnia 2012

Bezowo-wężowe sandały + Wężowa koszula

Hej! Dziś przygotowałam dla Was stylizację, której kolory opierają się głównie na beżach i stonowanych barwach. Mocnymi akcentami  są żółty pasek na butach, który moim zdaniem idealnie kontrastuje z resztą i wężowy print na bluzce i obcasie. Zestaw typowo w moim stylu, prosty, bez udziwnień - so me ;)

p.s Dziękuję, że jest Was coraz więcej, że licznik odwiedzin  zaczyna żyć swoim życiem - strasznie, ale to strasznie mnie to motywuje i bardzo to doceniam! 

















ŻAKIET - CYRKONIA FASHION - jacket
BUTY - ZARA - sandals
KOSZULA - SHEINSIDE - shirt
OKULARY - CAMAIEU - sunnies
BRANSOLETKA - MALVARE - bracelet
ZEGAREK - PARFOIS - watch


51 komentarzy:

  1. marynarka z koszulą bardzo ładnie się prezentują :)
    zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podoba:***
    prosto ale z klasa:))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna marynarka :) a powiedz mi ile zapłaciłaś za okulary? bo szukam już takich chyba ze sto lat ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te buciki... szaleństwo neonowo-wężowe! I słodka kokardka na marynarce... :) Lubię taki nieco zawadiacki casual. Gdyby nie okulary to nie byłoby to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeżu, te buty z Zejry to mistrzostwo świata, a Tobie jest ślicznie w koczku :

    OdpowiedzUsuń
  6. niby prosty look, a tyle klasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look! piękna marynarka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz w takich delikatnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buciki! bardzo klasyczny zestaw.

    lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu a skąd taki wygląd bloga - czy to szablon?

      Usuń
    2. Za wygląd jest odpowiedzialny grafik sklepu Genesy Style - banner na prawo:)

      Usuń
  10. Strasznie mi się podobają te butki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy zestaw !

    buty są prześliczne,
    marynarka też

    jedyne co mi nie pasuje to te spodnie...

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion BLOG


    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam, że te jeansy (kolor, przetarcia) nie pasują. A buty boskie:)Sylwia

      Usuń
  12. Marcelka: hmm, jak klasyczne jeansy mogą nie pasować do beżu?:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. czy ty kiedys zrobisz zdjecia bez tych okularów? są nudne. Ile ty masz lat kobieto bo mnie to strasznie ciekawi ? daję 29-32

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo śmieszne ;] wstydzisz się swojego wieku ?

      Usuń
    2. Tak wstydze,ale napisalam w opisie mojego bloga "I'm 23 years old". Ależ mi wstyd,a tfu ;-)

      Usuń
  14. Wyglądasz perfekcyjnie, te buty właśnie skradły moje serce:) Chętnie poobserwuję twój blog:)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, będzie mi bardzo miło:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. z klasą, podoba mi się!
    uważam jednak, że bardzo ciemne, granatowe dżinsy wyglądałyby tu lepiej :) Od kiedy kupiłam takie dla siebie noszę je cały czas, bardzo potrafią wyszczuplić, wydłużyć nogi i fajnie podbijają kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia ; )
    Zapraszam : http://marzenia-zwyklej-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknieee:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ta koszula jest swietna : )
    zapraszam na mojego nowego bloga: catherinelilith.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super marynarka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super buty i marynarka!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Często zakładasz te spodnie do stylizacji, jednak mi coś w nich nie pasuje. Niekorzystnie w nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wężowy motyw moim zdaniem musi być fajnie dopasowany, żeby nie wyglądał kiczowato. U Ciebie wszystko świetnie gra, jest klasa;*

    OdpowiedzUsuń
  23. so sexy look! you're great!

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystko perfekcyjnie dobrane, nie przejmuj się opinią tych co im zawsze wszystko nie pasuje i rób swoje. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne buty!
    zapraszam na rozdanie:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/2012/08/loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz rewelacyjnie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny żakiet... bardzo ładny. :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz bardzo stylowo :) Świetne buty! Mam pytanie odnośnie bluzki z baskinką z poprzedniego postu - czy mogę spytać jaki rozmiar wybrałaś? Zastanawiam się nad jej zakupem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie ! Super marynarka ! Pasek na butach to pierwsze co rzuca się w oczy ! Co oczywiście jest pozytywne !

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniałe buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny zestaw ale te spodnie... no nie pasują mi ;/
    za to marynareczka śliczna :))

    anitabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. no no...jak zgrabna dvpcia:)))super Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  33. cracking ass in those jeans x x x x dicky doo

    OdpowiedzUsuń
  34. całośc jest rewelacyjna :)nic bym nie zmieniła :)


    www.classicorcool.com - zapraszam do newslettera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx