3 sierpnia 2012

Loose top + Denim Studded Shorts + Heels ? :) OUTFIT

Hej :) Dzisiejszy wieczór nie mógł się piękniej zakończyć - brązowy medal w kajakarstwie oraz mistrz olimpijski w podnoszeniu sztangi - Adrian Zieliński :) Z tej radości stwierdziłam, że dziś już wstawię post planowany na jutro - a co :) Przygotowałam go już wcześniej, ale zawsze schodził na drugi plan... Oto 5 minut tego zestawu:)

















SZORTY - OASAP + DIY shorts
BLUZKA - UNISONO blouse
SZPILKI - ZARA heels
ZEGAREK - MICHAEL KORS watch
OKULARY - NEW YORKER sunnies

Pozdrawiam wszystkich bez wyjątku  :)




29 komentarzy:

  1. super :) buty bardzo fajnie się prezentują :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam sie w twoich butach ;) i oczach z niebieską kreską ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja coraz bardziej żałuję, że nie zdecydowałam się kupić tych butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te Twoje okularki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne te Twoje zarowe buciki :) i muszę przyznać, że dużo, dużo śliczniej Ci jest w kucyku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę już po raz kolejny te buty i muszę przyznać, że są ponadczasowe, po prostu genialne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się też zakochałam w tych butach:) cudowne są:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio coraz częściej zauważam niebieski kreski, muszę przyznać, że wygląda to bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sandałki i bluzka podbiły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwiebiam takie bluzki z nadrukami, twoja z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty prezentują się wspaniale.Cały zestawy świetny!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Świetne szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne spokojne zdjęcia i śliczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny look ! zazdroszczę sandałek <3

    OdpowiedzUsuń
  15. szpilki i szorty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. marzą mi się takie sandałki :)
    świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. No i jeszcze kulomiot na koniec dorzucił swoje złoto:) ale brąz dziewczyn najbardziej wywalczony, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, wyglądasz rewelacyjnie !! :>

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne buciki.:)


    zapraszam na mojego bloga:)
    http://fresh-look-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Buciki są fantastyczne! :) Bardzo mi się podobają.

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne buty, rewelacyjna stylizacja, rewelacyjna Ty!!
    obserwujemy i zapraszamy do nas:)
    http://rainbowfashion2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. stylizacja bardzo ładna:D a najbardziej przypadły mi do gustu szorty:P

    zapraszam do mnie na nowy post: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. buty to ty masz ''zajebiste'' wiocha..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx