6 sierpnia 2012

Prawie 1000 obserwatorów! Almost 1000 followers! Thank you


Hej! Dziś przygotowałam dla Was stylizację, którą miałam na sobie ostatnio w pracy. Jedynie torebkę podmieniłam, bo na co dzień potrzebuję znacznie więcej niż da się zmieścić do kopertówki.
Miało być lekko, letnio i wesoło. Motyw kwiatów jest nadal bardzo na topie tak samo jak i nasycone kolory, dlatego też cały czas z nimi eksperymentuję i próbuję łączyć na coraz to nowsze sposoby. Mam nadzieję, że się Wam podoba :) Alex



















BRANSOLETKI - MALVARE bracelets
SPODNIE - H&M pants
KOSZULA - CHICNOVA shirt
CZARNA BRANSOLETKA Z KOLCAMI - ROMANTICA black bracelet
KOPERTÓWKA - STRADIVARIUS clutch
PASEK - MOHITO belt


49 komentarzy:

  1. Bardzo udana stylizacja, ...śliczne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajne włoski zrobione :PP :))

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też dodaję Twojego bloga do obserwowanych. Zawsze o jedną osobę bliżej do tysiaka :D

    Masz świetną tę koszulę ;)! Wgl cały zestaw jest bardzo ładny :)

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz:) a te spodnie chodziły za mną dłuugo, strasznie żałowałam, że nie zrobili ich w wersji długiej, tylko 3/4 :(

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne polaczenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatowy print na spodniach podoba mi się bardzo, żałuje że sama sobie czegoś podobnego nie sprawiłam !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodnie i buty! Bardzo ładnie Ci w kręconych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie są nieziemskie! Świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi bardzo się podoba i gratuluję tak dużej liczby obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rowniez gratuluje to oznacza tylko jedno - stalas sie znana bloggerka :)

      Usuń
  11. spodnie z kwiatowym motywem- uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wyglądasz w tych spodniach! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam mniam śliczna jesteś ;) cuudnie Ci w tych spodenkach

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wyglądasz, zgrabnie i seksownie:) ślicznie w takich loczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te spodnie zawsze mi się podobały! :) Gratulacje takiej liczby obserwatorów i życzę szybkiego tysiaczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super wygloadasz :) chociaz ja wole u Ciebie ciemne włosy ;]]] ale ładnie je ułożyłaś!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kitty ciemne to ja moglam miec jak mialam ladna cere :) nie od dzis wiadomo ze ciemny uwydatnia zmiany skorne :)

      Usuń
  17. strasznie zcina mi sie ta nowa strona bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niemozliwe mi na kazdym komputerze dobrze chodzi :) moze sprobuj z inna przegladarka :)

      Usuń
    2. mi chodzi ok :)

      Usuń
    3. no widzisz a mi sie cos zpowolniło i ciezko chodzi

      Usuń
  18. bardzo fajny look !!

    uwielbiam takie bransoletki !!!

    mam tak samo, na co dzień, po prostu nie jestem w stanie zmieścić się w małej torebce
    i potrzebuję dużej...


    Pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion BLOG




    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. koszula ze spodniami ślicznie się prezentuje : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny zestaw! piekne wlosy zrobisz post o pielegnacji proszeee :) i jak ukladasz etc :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super loczki :) a gdzie pracujesz? i czy juz skonczylas studia? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana gratuluję takiej popularności ! ;**
    Stylizacja jak zwykle zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie wyglądasz :) bardzo na tak

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna koszula:)

    http://www.perfectdessous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz;) bardzo podoba mi się bluzka i kopertówka. Pomogę w dobiciu do 1000 obserwatorów i obserwuje również ;) Pozdrawiam http://twoflyingflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję tysiaka!!!:)
    Śliczne loczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszytko świetnie i te kolory <3 Zapraszam na mojego początkującego bloga ;] https://www.facebook.com/weronika.gos.9#!/photo.php?fbid=326660190760688&set=a.326657304094310.75597.100002501291165&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  28. wow u r amazing!

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie Ci w tych spodniach :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. marze o takich spodniach <3 świetny look !

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny outfit :3
    Genialne są te spodnie i bransoletki <3
    Ale co tam bransoletki twoje Włosyy kocham ♥
    Będzie mi miło gdybyś obserwowała i pomogła dojść do 100 obserwatorów, strasznie mi zależy ♥
    Wpadnij : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. piekny look!

    dolaczam sie do prawie 1000 osob :)


    dodaje bloga do obserwowanych i zapraszam rowniez do polubienia mojego

    http://colinline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kwiaty na spodniach są bardzo fajne:)
    PS. Zapraszam na mojego bloga o modzie męskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz. śliczne masz włosy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx