1 sierpnia 2012

Zestaw idealny do pracy, czyli na sportowo.

Hej! Dziś przygotowałam dla Was zestaw, który ostatnio miałam na sobie w pracy. Jako, że zazwyczaj w naszym biurze włączona jest klimatyzacja to nie mam problemu ze "zgrzaniem się stóp w 30 stopniowym upale", bo takowego nie odczuwam. :) Coraz bardziej zaczynają do mnie przemawiać moje fuksjowe sneakersy na koturnie - mam na nie coraz więcej pomysłów :) A Wy co sądzicie o tych butach? Niewątpliwie przyciągają spojrzenia znajomych - połowa osób zastanawia się co mi się stało, że założyłam takie buty, a druga połowa jest zachwycona.  Moda jest po to by się nią bawić, pamiętajcie :) Jak się Wam nie podoba - nie noście, znajdźcie coś w czym będziecie się wyróżniać i co się Wam spodoba, a nie innym :)
Miłego wieczoru! ALEX



















SNEAKERSY - DEASHOP sneakers
JEANSY - AMERICANOS jeans
ZEGAREK - MICHAEL KORS watch
APASZKA - ŁUKASZ JEMIOŁ scarf
TOP - PIMKIE top
TORBA - KAZAR bag
OKULARY - VINTAGESHOP glasses

19 komentarzy:

  1. Prosto, ale za to bardzo ładnie. Uwielbiam te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostota w zestawach to coś co może wyglądać zniewalająco ale też pospolicie i zwyczajnie. U Ciebie widzę tą drugą opcję. Natomiast koturny kopiowane od Isabel Marant osobiście do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety też, po tytule spodziewałam się elegancji ale jej nie widzę, jest tak jak większość osób które codziennie mijam

      Usuń
    2. a mi sie wydaje ze zrobila blad w tytule bo jest napisane czyli na sportowa elegancja. zestaw jak najbardziej na co dzien i jakos ja nie widze tak ubranych osob na ulicy czy w pracy

      Usuń
    3. tu znowu ja przed chwila skomentowalam ale nie widze komentarza. Anies wypowiadasz sie na temat pospolitosci a Twoj najnowzsy zestaw z gumowa torba Furli rowniez nie powala. I ty to nazywasz sportowa elegancja hmmm ale najwiecej zawsze maja do powiedzenia osoby ktore nie maja wyczucia stylu ani nie portafia dopasowac ubran do sylwetki - pogrubilas sie swoim strojem i sprawilas ze jestes bezksztaltna - a ty Ola nie sluchaj takich osob
      Anka - czytelniczka z Gdanska zeby nie bylo ze anonimowa a konta nie chce mi sie zakladac wybaczcie :)

      Usuń
    4. Zestaw mial byc prosty i do pracy a nie ociekajacy oryginalnoscia. oryginalne sa tylko buty ktore z pewnoscia sie wyrozniaja - pozytywnie lub nie :) moj styl jest nieprzekombinowany i raczej stawiam na klasyke czasami tez lubie sie ubrac na sportowo - nie kazdemu sie taki styl podoba wiec rozumiem :) dzieki za komentarze i Tobie Anko z Gdanska rowniez za mile komentarze :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajnie wygląda ten obuw :) podoba mnie sie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, prosto, ale z klasą :) A gdzie pracujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiam się nad tymi butami i jakoś cały czas jestem do końca nie przekonana...
    chyba jednak podobają mi się bardziej takie całe w jednym kolorze, bez białych wstawek..

    ogólnie look mi się podoba :)


    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od pewnego czasu rozmyślam, czy te buty faktycznie są takie fajne.. Nigdy nie lubiłam sportowych butów na obcasie ;/.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie.
    mam uwage dotyczącą nowej strony bloga-nie podoba mi sie to jak na blogach jest "czytaj dalej" bo trzeba klikac tysiace razy zeby cos zobaczyc, wole jak od razu jest wszystko rozwniete nie da sie tego zmienic bo tak to nie chce mi sie czytac takich blogów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co jak zrobilam czytaj dalej to wiecej wpisow jest widocznych na glownej i strona nie jest tak strasznie dluga - a kliknac wystarczy raz po wejsciu na strone :) mi sie tak bardzo podoba bo jest czytelnie i kazdy moze zobaczyc co chce :) ale dzieki za uwage :) pzdr

      Usuń
  8. nie jestem fanką tych butów, jakoś nie mogę się do nich przekonać. Mimo wszystko Twoje zestawienie ciuszków przypadło mi do gustu i uważam, że jak na strój do pracy jest bardzo okej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się buciki w tym zestawieniu, chociaż ogólnie mam wciąż jeszcze mieszane uczucia do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do pracy jak znalazł ! :D;*
    Kochana ja też nie myślałam, że pójdę w kierunku mody, nie myślałam nawet, że założę bloga, ale jakoś tak się potoczyło i w sumie mi się to podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne buty :) ciekawa jestem jak w nich się chodzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx