2 sierpnia 2012

VOYAGE - Belle Cracovie

Kraków, och Kraków! Zawsze zaskakiwała mnie ekscytacja ludzi Krakowem - "przecież to Polska, nie może równać się Hiszpanii czy Francji". Jakże byłam w błędzie. Kraków jest najpiękniejszym miastem jakie widziałam, no może zaraz za Paryżem i Barceloną... ale 3 miejsce też nie jest złe, prawda? Jeśli chodzi o Polskę to zdecydowanie piękniejsze od Wrocławia,Warszawy czy Poznania. Kraków jest miastem, w którym można marzyć, tworzyć, czerpać inspiracje. Na pewno jeszcze kiedyś tam wrócę.  A dziś zostawiam Was z porcją zdjęć zrobionych do mojego albumu, który jednak chcę Wam pokazać  - nie są to typowe zdjęcia pięknej starówki, bo byłam zbyt zmęczona by klikać zdjęcia, ale takie robione już  przy okazji odpoczynku lub w Wieliczce:)
Miłego wieczoru! xx





















Idealna sala do ślubu :)







16 komentarzy:

  1. tez uwielbiam kraków zapach mista i te kamieniczki cudne:)

    Kobitki cos dla was

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków to moje marzenie! :) Chciałabym tam studiować w przyszłości. Widziałam to miasto i nie mogłam się napatrzeć. Jest cudowne.
    Ps.: Ładna bluzeczka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://vanilla-madness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam Kraków :) mam niedaleko - jakaś godzinka drogi samochodem, także wypad w weekend tam zawsze jest udany! :)

    Buśka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wolę inne polskie miasta. Kraków jest ładny i owszem, ale dla mnie brakuje mu tego czegoś, tych dziwnych miejsc jak baraki w Warszawie czy herbaciarnia "u Józefa" w Sopocie czy też znów "Literatka" lub moja ulubiona "Seta" we Wrocławiu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bylas na Kazimierzu,czy tylko w okolicach Rynku? Bylas w tamtejszej Alchemi,Studni,Stajni czy Eszewerii itp?Wiec zapraszam tam,z Krakowskim Kazimierzem nic sie nie rowna.

      Usuń
  5. Ja bardzo lubię Kraków, mieszkam bardzo blisko, tam właśnie studiuję i może dlatego już trochę mi się opatrzyło, juz tyle razy robiłam tam zdjęcia na bloga. :P Bardziej podoba mi się Wrocław to miasto totalnie mnie urzeka, a w Krakowie najbardziej uwielbiam krakowski Kazimierz - jest taki klimatyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. krakow jest spoko, ale poznan to poznan :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja studiuję w krakowie i kocham to miasto ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Kraków, bardzo fajne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to miasto! :)
    zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wow'uj kochana! :D :*:*:*

    piekna masz ta koszulke w paski :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kraków jest cudowny, byłam tam tyle razy, a nadal nie mam dość, za każdym razem odczuwam tam taką magię, naprawdę świetne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że nasze miasto się podobało:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdj :) też kocham Kraków !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah, w zeszłym tygodniu wróciłam z Karkowa i także zrobił na mnie ogromne wrażenie :) Wieliczka, ah :)sala idealna na wesele, tylko szkoda że za godzinę biorą 3 tysiące zł ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx