12 sierpnia 2012

Baskinka & Skórzane szorty - STYLIZACJA

Hej :) Dzisiejsza stylizacja jest jedną z moich ulubionych i całkowicie w moim stylu. Elegancką baskinkę połączyłam ze skórzanymi szortami i "WIDZIANYMI-JUŻ-WSZĘDZIE" szpilkami z Zary.
Zestaw idealny zarówno na co dzień jak i na imprezę.
Życzę Wam miłej niedzieli! xx
 Alex




















BASKINKA - Peplum top - Cyrkonia Fashion - kupisz TUTAJ
"SKÓRZANE" SZORTY - Leather shorts - New Yorker
ZEGAREK  - Watch - Parfois
KOLCZYKI - Earrings - H&M
BUTY - Heels - Zara
KOPERTÓWKA - Clutch - Stradivarius




41 komentarzy:

  1. wyglądasz przepięknie ! wszystko bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle ślicznie wyglądasz :). Bardzo ładna baskinka i torebka <3!

    Pozdrawiam,
    gośkaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow swietna stylizacja!!! jestem pod ogromnym wrazeniem:) zdjecia tez piekne super okolica:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baskinka - <3 też chyba muszę sobie jakąś sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow !!!

    przepiękny look !!!

    baskinka cudowna !
    uwielbiam takie bluzeczki !
    fajnie to wszystko razem zestawiłaś

    baskinka, szorty i szpileczka - super !!!

    jedyne do czego można się przyczepić -choć niekoniecznie
    - to kolczyki, moim zdaniem nie do końca pasują..

    ale ogólnie jestem zachwycona !
    przepiękny look !!!



    pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion BLOG


    :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentujesz, idealnie wszystko dobrałaś! Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebiście wyglądasz - aż słów mi brakowało ;pp
    natychmiast mi mów skąd te piękne pilotki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olek- dziekuje:) uslyszec "takie slowa" od kobietki, ktora cenie za styl i podziwiam za urode - bezcenne<3 A pilotki z Camaieu, maja juz rok :P

      Usuń
  8. Super wyglądasz;)
    dodatki są mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. dodatki - rewelacja ;)

    zapraszam:
    http://faashionandstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda baskinka do tych spodenek :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie wyglądasz.
    Gracja i elegancja.

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancki zestawik, Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
  14. mogłabyś mi wytłumaczyć jak moge na swoim blogu dodać takie "zakładki " jak ty masz ?

    chodzi mi to " strona głowna, reklama, o mnie itd,..."

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw. Jesteś strasznie podobna do Leighton Meester :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna baskinka !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie ! wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym go zostawić, ale niestety odrosty i strasznie nierówny koloryt przez rozjaśnianie mi na to nie pozwoli :( ale coś w te odcienie będę szła dalej - na pewno nie wrócę do czerni ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana uwielbiam tę stylizację ! Wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww !

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio jestem zakochana w baskinkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. "widzianymi już wszędzie" ale do twojego zestawu idealnie pasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu WOW! Zestaw cudowny - wyglądasz bosko!!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;-)

    http://eny-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna kopertówka!
    zapraszam na rozdanie:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/2012/08/loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  25. slicznie wygladasz;)

    pozdrawiam i zapraszam na KonkuRS;) do wygrania dowolna pra butów;)
    http://vixen1990.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-reenepl-do-wygrania-dowolna.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć!Wraz z firmą Renee zorganizowaliśmy konkurs w którym jest do wygrania dowolna para butów Renee!:)Więcej na temat konkursu znajdziesz tutaj-http://www.vanessapieretti.blogspot.com/2012/08/reneepl.html
    Zapraszam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietnie wygladaasz
    super proporcje ;) mam takie same butki tylko ze zielone neonnowe, wygodne sa? bo sie boje ze za daleko w nich nie dojde ;P
    btw. zapraszam do siebie na rozdanie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna kopertówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie wyglądasz, torebka mistrz!:)

    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejuu ale śliczna baskinka! uroczo , kobieco i elegancko.. świetny zestaw.. zapraszam do mnie obserwujemy??:)

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacja! <3
    dziękuję bardzo za miłe słowa.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. jaki rozmiar baskinki masz na sobie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx