28 sierpnia 2012

Mint Chiffon Shirt + Galaxy Leggins. Miętowa szyfonowa koszula i galaktyczne legginsy.

Nie od dziś wiadomo, że mięta plus legginsy galaxy = kosmos :) Do mnie bardzo długo nie przemawiał motyw kosmosu póki nie otrzymałam tych legginsów. Są kobiece i bardzo urocze, nieprawdaż?:) Połączone ze słodką koszulą w kolorze mięty tworzą zestaw idealny dla kobiet, które uwielbiają słodkości zarówno w jedzeniu jak i w ubraniach. Do tego dobrałam buty na wysokim obcasie, które wyciągnęły nogi. Nie od dziś wiadomo, że najlepiej w legginsach prezentują się właścicielki piekielnie zgrabnych i długich nóg, no ale jeśli takich nie mamy to trzeba się jakoś wspomóc. ;-) 

Co sądzicie o tym zestawieniu?
Koszulę znajdziecie tutaj KLIK, legginsy tutaj KLIK, a buty tutaj KLIK :-)













KOSZULA - SHEINSIDE shirt - CLICK
BUTY- VERO-VILA shoes 
LEGGINSY - MR GUGU&MISS GO leggins
ZEGAREK - PARFOIS watch


P.S Great hit abroad! ;-)



54 komentarze:

  1. ogólnie fajnie to wygląda

    legginsy super współgrają z koszulą i szpilkami
    i takie zestawienie do mnie przemawia !

    tylko problem - gdzie się w takim stroju wybrać...
    ja w legginsach, do krótkiej góry, czuję się goło,..

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ??? a gdzie masz krotka gore, bo nie ogarniam chyba:)?

      Usuń
    2. Chodziło jej pewnie, że woli nosić do sukienek, czy tunik. :)

      Usuń
  2. No niecodziennie ! :) Super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne legginsy, świetnie wyglądają z prostą koszulą!

    PS polecamy nasze jeansowe ciuchy: http://www.karinainfashionland.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz piękne nogi nie musisz się wspomagać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna Ty, idealna stylizacja ! Zakochana ja ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja :-) najbardziej przypadły mi do gustu legginsy...
    tylko jedno ale... michel telo pod spodem... NIENAWIDZĘ GO I TEGO GUSTTAVO LIMA czy jakoś tam...bleee :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe:) a mi sie ta piosenka wkrecila podczas pobytu we Francji i chcialam sie nia z Wami podzielic ;-)

      Usuń
  7. Podobają mi się coraz bardziej te leginsy ! <3 I wbrew pozorom, że są wzorzyste i pastelowe - bardzo ładnie wyszczuplają nogi :) A, i koszula piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne leginsy <3 całość taka delikatna ale z charakterem ;) świetne połączenie wzorów i kolorów! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny zestaw, świetne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super te leginsy, bardzo chętnie porwałabym Cię na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz;) obserwuję;)
    pozdrawiam;)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. legginsy to masz Kochana przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. coraz bardziej podobają mi się takie legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz:) do legginsów ze wzorem trzeba mieć szczupłe zgrabne nogi, do czarnych leginsów niekoniecznie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj moim zdaniem tez trzeba, ale jak ktos lubi to nie ma ograniczen ;-)

      Usuń
  15. bardzo piekny zestaw:))
    leginsy cudo:))
    piosenka super;))
    buzka:********

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznte te legginsy, a z mięta prezentują się idealnie:) Zresztą ja Cię w ogóle lubię w tych pastelwoych wydaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne legginsy;) a buty tez cudenka;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nareszcie bez okularów juhuu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealnie! Świetne legginsy, cudowna koszula *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się zestawienie wszystkich rzeczy ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie od początku podobał się motyw kosmosu, dlatego żałuję, że nie mam żadnego ubrania w takim deseniu, musi się to jak najszybciej zmienić ; )
    ineeczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziekuje wszystkim za komentarze i opinie:) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna koszula! świetny krój i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Supeeeeer!! Piękne szpilki <3
    Pozdr,
    Meri Wild

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja lubię motyw galaxy, szkoda, że nie mam nic takiego :<

    OdpowiedzUsuń
  26. Do mnie na początku też nie przemawiał motyw takich legginsów, ale na Tobie wyglądaja znakomicie! Fajnie połączyłaś kolory i przekonałaś mnie ! :)

    pozdrawiam serdecznie

    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudooowne legginsy!

    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. cieszę się, że trafiłam na tego bloga :) z przyjemnością obserwuję, bardzo podobają mi się twoje stylizacje :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękne legginsy :)
    Pozdrawiam i zapraszam : http://estheticsundries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Leginsy są świetne ! Pozdrawiam i trzymaj tak dalej!

    Zapraszam również do siebie w wolnej chwili :) sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja super :-) Zapraszam do nas.
    /W

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacja super! Zapraszam do nas :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Legginsy galaxy świetne współgrają z jednolitą górą. Mnie jakoś ten motyw nie przekonuje, ale w tym zestawieniu bardzo mi się podoba, z resztą jak pozostałe Twoje stylizacje. :)
    Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne legginsy i szpilki :> !!

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję :-)
    zapraszam do siebie:

    http://stylowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny kolor bucików, uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa kolorystyka, bardzo wiosenno-letnia :) Na plus!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx