13 listopada 2012

20 urodziny Glitter - Zielona Góra

W ubiegłą sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu z okazji 20 urodzin sklepu z akcesoriami Glitter. Przeglądając już wcześniej blogi dziewczyn z innych miast nastawiłam się na ciekawe akcje ( typu dobierz biżuterię do stroju modelki) których niestety u Nas zabrakło :( Nie ukrywam jednak, że cieszy mnie to, że w końcu i u Nas w mieście się coś dzieje. Miło, że bloggerki są także zauważane w mniejszych miastach :)
Dzięki temu poznałam fajne dziewczyny (ptysia, kosmetyczka czerwonowłosej), z którymi mam nadzieję się spotkać na spotkaniu bloggerek z Zielonej Góry :)

Zostałyśmy poczęstowane babeczkami oraz szampanem i dostałyśmy drobne upominki od firmy.  :)

Zdjęcia opiszą wszystko, co tu będę więcej pisać :)

Alex













Błyskotki - "me like it" ;-)) 





Pozdrawiam ciepło!

26 komentarzy:

  1. Co tak malutko zdjęć? Bardzo ładnie wyglądałaś, dobrze Ci w zielonym ! :) Mieliście balony, my niestety nie, ale za to babeczki 3 razy większe :P A ozdoby mierzyłam na warsztatach pięknych włosów, może u Ciebie też niebawem takie zostaną zorganizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Event musiał byc wyjątkowo udany. Śliczne rzeczy! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wzięcia udziału w takim wydarzeniu :D :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. drobny upominek? wszedzie na otwarciu dawali po 2 wybrane rzeczy blogerkom :D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. sory na urodzinach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super relacja fajnie, ze cos sie u nas dzieje:) moze jakies fajne eventy beda czesciej:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Glitter ma świetną biżuterię! Widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wpis :) chyba tez zaloze bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczne nausznice. Uwielbiam sklepy ze świecidełkami : )

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjecia :D

    Może masz ochotę na zakupy? U mnie do wygrania bon na zakupy do takich
    sklepów jak : C&A, H&M, New Yorker czy Reserved :) Zapraszam :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. też jestem fanką marki, odkąd mam ich kalepusz z piórkiem :)
    ale powiem Ci, że w Kato na urodzinach Glitter były ładniejsze cupcake'i;)))

    Ściskam!Lona

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie wygladasz:) A bizuteria z Glitter jest faktycznie swietna:)

    madmuasellefleurette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, szkoda że nie wiedziałam!
    a jak będzie spotkanie bloggerek, to informuj - dziewczyny z nowej soli wraz z soba ściągnę! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Poza smutkiem z powodu braku czekoladowych babeczek no i wpadką z naklejkami spotkanie uważam za bardzo udane :D A na spotkaniu blogerek mnie niestety nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. z tego co wiem my mamy 24 zaproszenie do Glittera :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nastąpiły zmiany jeśli chodzi o spotkanie blogerek - ostateczna data to 1.12, ale obecność trzeba potwierdzić do dziś do 22. Mam nadzieję, że będziesz mogła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Alexiątko moje <3 Ty zawsze wyglądasz idealnie *_* Glitterowa bizuteria jest swietna, zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  19. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx