15 listopada 2012

Mix of Pics november :)

Hej, dzisiaj jak w temacie będzie mix zdjęć ;-) Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

p.s Od miesiąca lakiery Essie są moim number ONE, dlatego pojawi się  aż kilka fotek z nimi w roli głównej ;-)



Bluzka i spódniczka - mosquito  blouse and skirt
szpilki - river island heels
torebka - oasap bag HERE






Bluza - Oasap blouse HERE
Nausznica - Glitter earring
Zegarek - Michael Kors watch




Naszyjnik - by dziubeka necklace
LAkier do pazokci - Essie nail lacqueur 


My new khaki nail lacqueur from ESSIE - totally in love!
Mój nowy lakier od Essie, w którym jestem totalnie zakochana :)






Przesyłka od zalando.pl



A w niej buty Even&Odd ... omnomnom ;-)




Moja nowość od By Dziubeka ;-)

Nowa seria lakierów Maybelline - tym razem padło na czarny, na który położyłam brokat :)



I jeszcze jedna fotka z użyciem lakieru Essie - stałam się ogromną fanką tej marki. Lakiery nie odpryskują, mają świetne krycie i kolory, kosztuje od 25 do 35 złotych, ale wierzcie mi - warto. Są naprawdę świetnej jakości!



Wkrótce zestawy z użyciem tych rzeczy! Zapraszam ;)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jestes 1 osoba, u ktorej to widze. Juz czuje, ze to bedzie hitem - takie mega ozdoby we wlosach

      Usuń
  2. cudna torebka:) a lakierów nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny mix;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. siwetna nausznica! ;) genialny mix!

    Pozdrawiam, Roksana.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się doczekać na stylizację z tymi czerwonymi szpilkami i tą genialną nausznicą - do tego jeszcze ta katanka i burgundowe spodnie :) omnoomnomon

    OdpowiedzUsuń
  6. jejjjj, zakochałam się w tych butach! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny mix of pics, bardzo je lubie, a dodajesz tak rzadko ;-(
    Super wszystko z posta, masz swietny gust, czasami az ubolewam, ze ja mam taki "wiejski" kupie i nawet nie zaloze tego pozniej :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ekstra to pierwsze zdjęcie z parasolką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. drugie zdjęcie śliczne! ;d
    lubię takie mixy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia!
    piękne paznokcie, zazdroszczę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. te buty niebieskie są super ;) czerwone z resztą też :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx