7 listopada 2012

Not another Fashion Week post

Tytuł przewrotny, bo znowu o  Fashion Week'u, jednakże nie mogło zabraknąć osobnego wpisu dla Grzegorza Kasperskiego i jego pięknej kolekcji.

Kim on w ogóle jest? Z jakiej strony go znamy?




Nie będę Wam opisywać jego życia, bo kto chce to sam zajrzy do internetu, ale najbardziej jest on znany z makijażu. Od dłuższego czasu jest on makijażystą MAYBELLINE NEW YORK.


 Skoro jest obdarzony talentem upiększania kobiet poprzez makijaż to dlaczego niby miałby mieć kolejny - w projektowaniu? Przekonajcie się same!



(źródło zdjęć: akpa.pl)



(źródło: demotix.com)


Musicie mi wybaczyć brak moich zdjęć, jednakże zapomniałam wyjąć karty z laptopa i miałam sam aparat, który nie zapisuje nic na pamięci wewnętrznej :( Te na pewno są lepsze jakościowo, co jest przyjemniejsze dla oka:)
Na koniec zobaczcie film z pokazu - w momencie kiedy modelki stają i robią zbliżenia możecie mnie wypatrzyć :) Najbardziej w oczy rzucają się moje butki widoczne już wcześniej w postach o fashion weeku :) Kto mnie znajdzie?


film z youtuba strony http://www.pokazymody.tv/


Jakie są moje odczucia? 
Razem z kolekcją Wiosna/Lato 2013 Riny Cossack były to najlepsze pokazy na październikowym Fashion Weeku.

Grzegorz stworzył kolekcję dla kobiet świadomych swoich atutów, odważnych, eksponujących swoje piękne strony, nowoczesnych, seksownych.

Bardzo na plus! A do tego bardzo uprzejmy człowiek ;-)

A tu jeszcze kilka fotek z soboty:)








POZDRAWIAM!

13 komentarzy:

  1. rzeczywiście piękna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  2. O takiej granatowej sukni przed chwilą fantazjowałam :D Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow swietnie, fajnie ze dodalas ten wpis. super kolekcja widac, ze ma talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. O takiej granatowej sukni przed chwilą fantazjowałam :D Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta kolekcja, szczególnie ta pierwsza sukienka ! Kobiecość i jeszcze raz kobiecość !
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj ale chciałabym to widzieć na żywo i spotkać te wszystkie cudne osoby:)
    Z blogerek mało kogo spotkałam na FW :(

    OdpowiedzUsuń
  7. a to nie kasprzykowski i arciuch na tym ostatnim zdjeicu?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana a czy przesłałabyś mi fotki na mail syllsyll@yahoo.pl ? (te o których wspominałaś w komentarzu na moim blogu) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. super u mnie ćwieki

    http://lovefashionlifegirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądałaś przepięknie! Zresztą jak i wszystkie dziewczyny :) A kolekcja Kasperskiego mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na : http://transmisjetv24.blogspot.com/ najlepsze transmisje w sieci,sam najlepszy sport !

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna kolekcja, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx