20 listopada 2012

Pielęgnacja włosów - ulubione produkty

Hej :) Wiele z Was prosiło mnie o post dotyczący pielęgnacji włosów.
Moje włosy są długie, wymagają specjalnej pielęgnacji ze względu na farbowanie oraz dość częste, bo co dwudniowe mycie i układanie.
Przez długi okres czasu były one bardzo zadbane, lśniące i gładkie. Nie wiem co mi odbiło półtora roku temu, ale zrobiłam sobie "złote włosy". Przeszły przez dekoloryzację, kilka farbowań i niedawno dorzuciłam do tego słońce Egiptu.
Trzeba było zacząć działać.
Postanowiłam postawić na pielęgnację i rzadsze  używanie prostownicy, lokówki czy suszarki.





1. Szampon do włosów LADY SPA -  regenerujący, nadający blask włosom, odbudowujący, włosy zdrowe i mocne. Pojemność 1 l. Cena 30zł

Co mogę o nim powiedzieć?

- bardzo wydajny
- profesjonaly produkt używany w salonach fryzjerskich
- nabłyszcza włosy
- nawilża
- sprawia, że są miękkie i zadbane
Odnoszę wrażenie, że włosy są piękniejsze i zregenerowały się po zaczęciu stosowania :)

Mam dla Was specjalną okazję - dostaniecie go za 20zł składając zamówienie poprzez e-mail  emskrzypczak@gmail.com

Przy zamówieniu powyżej 3 sztuk dowóz na terenie Zielonej Góry, Żagania, Żar, 

Polkowic, Kożuchowa i Nowej soli gratis - głównie woj.lubuskie :)



2. Maska do włosów Expression latte hair mask

Na allegro i innych portalach roi się od masek "latte" do włosów. Ta jednak różni się tym od innych, że nie trzeba nakładać pół opakowania, by rozczesać włosy. Nawilża, regeneruje i odżywia, czyli to co mówi o masce producent. Do tego pięknie pachnie ;-)

Czego chcieć więcej?:-)

Pojemność 1 zl cena 20 zł. Tutaj także promocja, więc polecam :)

Szamponu i maski używam od dłuższego czasu, te fotki zrobiłam przed rozpoczęciem używania ;-))





Ostatnie ulubione produkty to spray chroniący przed wysoką temperaturą, który nabłyszcza włosy oraz mgiełka Farmony, którą mam już na wykończeniu.

Wszystkie 4 produkty serdecznie polecam! 

Pamiętajcie zdrowe włosy to piękne włosy ;-)



A poniżej kilka zdjęć moich włosów:







Pozdrawiam!:)

10 komentarzy:

  1. post sponsorowany jak sie patrzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jest post sponsorowany to jest podpis post sponsorowany;-)

      Usuń
  2. szkoda, że nie napisałaś nic o tym spray'u z Pantene bo jestem jego ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super musze pomyslec nad tym zestawem;-) piekne masz wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba sobie zamówie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też ciekawi ten spray z Pantene. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne wlosy super zestaw na swieta pomysle:) szkoda, ze nie ma linka do sklepu czy czegos tylko mail;/

    OdpowiedzUsuń
  7. moglabys napisać skład tych produktów? interesuje mnie szczególnie obecność a raczej brak tzw. obklejaczy czyli SLS-ów :) wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SLS czy SLES to nie obklejacz a detergent, czyli coś co wymywa z włosów silikony (obklejacze).
      Sama chętnie bym zerknęła na składy 2 pierwszych produktów, bo nie mogę znaleźć na necie ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx