1 listopada 2012

Nowości od Maybelline New York

Hej:) Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka nowości od Maybelline New York. Markę tę lubię od dawna, ponieważ jestem związana z wieloma dziewczynami z Maybelline Trends, co sprawia, że mam do niej ogromny sentyment!
Dziś opiszę pomadkę i lakier z nowej kolekcji Maybelline. 






Pomadka wg producenta wytrzymująca 14 godzin

-Pięknie pachnie
 -bardzo długo trzyma się na ustach - ponoc 14 godzin - tu ciezko stwierdzic, jak ponosze ja czesciej to powiem:) Cienie Color Tattoo na pewno trzymaja sie 14 godzin!:) 
-kolor jak się już zmywa to równomiernie
 -mocno napigmentowana 
-ciekawe opakowanie
   No i kolor bardzo mi przypasował ;-)



Na oczach widzicie eyeliner żelowy Maybelline - mam go już na sobie 12 godzin, a ten nadal się nie rozmazał, ale to w innym poście, bo nie zrobiłam zdjęć eyelinera ;-)





Lakier Maybelline COLORAMA



- Piękne krycie po 2 warstwach
- w miarę szybko wysycha
- szeroka gama kolorów
-  większy niż poprzednia wersja "mini colorama", która kończyła się po 4 użyciach ;-)


35 komentarzy:

  1. kolor jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mega! sa takie ciemne fioletowe?

      Usuń
  2. bardzo podoba mi się kolor tej pomadki !
    cudny jest !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny post, wiecej takich <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pomadki w tym kolorze. A firma Maybelline może się pochwalić świetną jakością produktów - bardzo lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój naszyjnik Oluś :-***

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor i piękne pazurki:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno kolor szminki jak i lakieru- świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest bardzo ciekawy :), podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki piekny naszyjnik :) piekny kolor lakieru i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piekny, piekny a skad takie cudo?:)

      Usuń
    2. bydziubeka.pl ;) co najlepsze jest teraz przeceniony z 249 zl na 50 :))

      Usuń
    3. hahaaa z 249 zl na 50 . Oj jak was mlode dziewuszki nabieraja :D

      Usuń
    4. ? naszyjnik dostałam od firmy w celu promocji, więc gdzie tu nabieranie?:)

      Usuń
    5. moze z 500 na 50? hahaa

      Usuń
  10. Oj ten eyeliner wydaje sie byc kuszacym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten kolor szminki - rewelacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. te pomadki są mega kuszące, zresztą jak wszystkie kosmetyki od MNY :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobre informacje na pewno pomocne i przydatne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. myślałam, że masz niebieski lakier :D czekam na eyeliner jak pojawi się w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadka świetna chyba się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też bardzo lubie ich produkty!!! :))) kolorek ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta Pni z Clara Venitas to normalnie mogłaby być moją babcią ;D jest genialna ;D też dostałaś pokrowiec na telefon od niej i bon 100zł do wykorzystania w sklepie? Bo mi to na dzień dobry wcisnęła, jak tylko zobaczyła, że robię fotki torebek ;D

    Przyznam, że mnie też By Dziubeka i Clara Venitas podobał się najbardziej i najwięcej czasu spędziłam na ich stoiskach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice blog! mind to check out my blog? maybe we can follow each other :)

    www.thebeautyyoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szminka nie mój kolor, ale lakiery są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. intensywny śliczny kolor, pasuje Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem fajny kolor szminki jak i lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pomadka świetnie wygląda na ustach :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki jest kolor tej pomadki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx