24 listopada 2012

FashionPhilisophy Fashion Week Poland day 3

Hej! W końcu się zebrałam i obrobiłam zdjęcia z 3 dnia Fashion Week Poland. Szczerze to ich jakość nie powala, bo włączyłam tryb automatyczny i aparat szalał, no ale sądzę, że najważniejsze widać ;-) Wolę relacjonować ze swoimi zdjęciami, a nie "pożyczanymi" z internetu żeby Wam pokazać FW moim okiem. Na początek wrzucam kilka fotek, następnie relacja z pokazów ;-) 

Alex


 z Sylwią i Szymonem :)




pomiędzy Press Roomem, a Vip Roomem :) bransoletki - malvaretki



Kolorowy Ptaszek - Tamarka :*


Z innym ptaszkiem, tym razem z Ulicy Sezamkowej jak to niektórzy mawiali:) Moim zdaniem mega inspirująca stylizacja :) Jessica Mercedes


Niewyjściowa mina, ale z jednym z moich ulubionych Polskich projektantów - Robertem Kupiszem, który siedział ze mną przy stole to go wykorzystałam do zdjęcia ;P


Przejdźmy do pokazów. Przedstawię Wam  dwa :) 


Agata Wojtkiewicz














Agata Wojtkiewicz przedstawiła kobietę pewną siebie, elegancką,, znającą swoje atuty. Kobietę, która nie musi odkrywać połowy ciała, by być seksowną i pociągająca. Bardzo mi się podobały jej kreacje i dobór butów. Bardzo na plus!


JUSTYNA CHRABELSKA








Ten pokaz z pewnością może być źródłem inspiracji, jednakże takich połączeń w świecie "rzeczywistym" czyli w Polsce nie widzę na naszych ulicach. W kolekcji przeważały materiały śliskie i pikowane . Buty, osobiście, całkowicie niedobrane do kreacji. Coś w stylu - "dam brzydkie buty może się spodoba".

I na koniec ja - moje połączenie było zwyczajne, jednakże normalnie założyłabym wysokie szpilki - kocham połączenie baskinki z obcasami i skórzanymi spodniami. Jednakże kto był na FW wie jaka była pogoda za "oknem"!:))

BIKER BOOTS - WOJAS boots
BRANSOLETKI - MALVARETKI bracelets
BLUZKA - CYRKONIA FASHION peplum top

11 komentarzy:

  1. Fajna foto relacja :-) i zdjęcie z Kupiszem spoko Buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne styizacje , ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz i mega zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ile zdjęć, a ty wyglądałaś świetnie, bluzka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jak miło:) do zobaczenia w kwietniu:*

    OdpowiedzUsuń
  6. black and white zawsze wygląda cudownie!!!
    Piekny twój set :)
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne wyglądałaś, miło się patrzy na te wszystkie zdjęcia z FW :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten post to miłe odświeżenie wspomnień.
    Fajne fotki, nawet ja się na jednej znalazłam podczas pokazy Agaty Wojtkiewicz ;)

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdjecia!! super post, masz jeszcze wiecej?

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wygladalas, klasa, a nie przebieranki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx