11 listopada 2012

What I like, czyli co lubię.

Dzisiejszy wpis będzie początkiem serii "What I like, czyli co lubię", co oznacza, że będę pokazywała Wam co mi się podoba ze sklepów internetowych. Nie są to wpisy sponsorowane, tak więc nie silcie się na "hejtowanie". Robię je, by było Wam przyjemnie popatrzyć. ENJOY :)

Alex

1. Biżuteria By Dziubeka, a konkretnie oversize'owe naszyjniki. Totalne cudo :) Do tego jest to autorska biżuteria i nie spotkacie w niej co drugiej osoby na ulicy :)






Mój zdecydowany faworyt!
Kupicie je na bydziubeka.pl

2. Bluzki z mosquito-sklep.pl - przedstawione poniżej nie są nowościami ostatnich dni, ale ciągle na czasie :)





3. Niesamowite, ręcznie robione bransoletki dwóch utalentowanych dziewczyn - Malwiny i Marty - poniżej bransoletki z najnowszej kolekcji, które podbiły moje serce.




Kupicie je na malvaretki.pl

4. Nowości sklepu Zalando - nowo powstałego w Polsce sklepu internetowego. Mnóstwo perełek, dużo przecen. Chyba sama zaszaleję ;-)




5. I kochana przez wszystkich ZARA ;-)


Myślę nad tą panterkową, co sądzicie?



6. Genialne obcasy Bershka!


7. Torebki skórzane z Keira.pl






I to by było na tyle rzeczy, które ostatnio wpadły mi w oko. Mam nadzieję, że przyda Wam się ten post gdy będziecie szukać czegoś na specjalną okazję ;-))


30 komentarzy:

  1. bardzo mi sie wszystko podoba, pewnie, ze chcemy takie wpisy! dzieki Tobie bede wiedziala co gdzie kupic :) wiecejjj!!

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno nie jest to wpis reklamowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Nie, nie jest. Skąd takie przypuszczenie? :) Linki?:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. bo podalas linki do sklepow, a bloggerki zazwyczaj daja linki jak maja placone ;/

      Usuń
    3. No co Ty:) Zawsze zaznaczam jeśli już taka sytuacja ma miejsce :) Nie ukrywam sponsorowanych postów. Takich zresztą przez półtora roku było zaledwie 3,4? Nie pamiętam już nawet :P Pozdrówka!:)

      Usuń
    4. ok spoko, rozumiem:) to fajnie, ze mowisz o tym glosno:) to wiecej takich wpisow;) fajnie znac wybory bloggerki, ktore nie sa oplacane;)

      Usuń
  3. Polowe i to naprawde wieksza polowe bym chciala z tego u siebie w szafie:P

    Zapraszam w wolnym czasie do siebie

    http://madmuasellefleurette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super najlepsze sa naszyjniki by dziubeka!!! fajnie, ze pojawiaja sie na blogach. U Ciebie widzialam kilka razy Dziubeke i zawsze mi sie bardzo podobalo. To bizuteria z klasa, ktora do Ciebie bardzo pasuje. Chcialabym zeby kiedys sie jakis konkurs u Ciebie pojawil z by Dziubeka, bo kocham ich rzeczy, ale nie mam na nie pieniedzy - mam dopiero 17 lat i nie mam pracy :( Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci serdecznie za mile slowa. Co do konkursu wiesz moze sprobuj na stronie fan page by dziubeki, tam sie czasami pojawiaja ciekawe konkursy. Widzialam nawet, ze nagradzaja aktywne fanki:) A czy u mnie konkurs - wiesz chcialabym Wam zrobic konkurs z takimi cudenkami :) Moze kiedys :)

      Usuń
    2. Dzieki bardzo, fajna jestes:) myslalam, ze jestes wredna szczerze powiedziawszy :D

      Usuń
  5. By dziubeka ma boską biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój faworyt z By dziubeka jest rownież moim faworytem! Jestem zakochana w tym naszyjniku!

    OdpowiedzUsuń
  7. naszyjniki i baskinka <3

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baskinkę z kołnierzykiem oczywiście posiadam, tylko w innym kolorku niż na zdjęciu.
    A tak przy okazji witam koleżankę Maybellinkę, już kiedyś do Ciebie zaglądałam ale wówczas nie posiadałam bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. torebki cudo :D a biżuteria rewelacyjna widać, że wiele pracy zostało w nią włożone ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeswietna ta bizuteria, ciekawe jak z jej jakoscia!

      Usuń
  10. naszyjniki są cudowne, sama bym chciała takie cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne rzeczy, chetnie kupilabym wszystkie naszyjniki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. a dasz jakis post ze stylizacja z ktoryms z tych naszyjnikow?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. popatrzeć a nie popatrzyć... co za głupi wpis, powinnaś w ogóle zrezygnowac z prowadzenia bloga, wiele jest kiepskich ale to już kpina... "co mi się podoba ze sklepów internetowych" omg...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te czarne szpilki :)
    mycreativemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Więc tak: bransoletki By Dziubek są boskie. Właściwie w każdej jest to coś... Wykonane z taką starannością, pomysłem i sercem...

    I ciuchy Mosquito - ciągle poluję na nagrodę w ich konkursach, ale póki co bezskutecznie:)

    U nas wczorajszy wpis_ nieco podobna tematyka - moje biżuteryjne osobliwości - ciekawa jestem, czy coś Ci się podoba Alex.

    Zapraszam do obserwowania i komentowania.

    Pozdrawiam

    Ola z http://kuzynki-pisza-o-urodzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam taką biżuterię, jak właśnie u bydziubeka, która jest oryginalne :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. naszyjnik ze zdjęcia nr pięć jest piękny.
    dawno nie byłam na stronie dziubeki, chyba czas to zmienić ;)
    Miłego wieczoru,
    Ściskam!Lona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx