18 stycznia 2013

Skórzana spódniczka na co dzień.

Hej! Dziś mam dla Was zdjęcia również zrobione już jakiś czas temu w deserowni Karmel. Ostatnie zdjęcia bardzo przypadły Wam do gustu, mam nadzieję, że te również.
Skórzana spódnica to jeden z hitów tego sezonu. Ta, którą prezentuję jest dość odważna ze względu na długość. Jeśli nie chcecie wyglądać zbyt wyzywająco ciemne, kryjące rajstopy załatwią sprawę :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba!
Alex






Pyszne latte z robionym na miejscu karmelowym wzorkiem :)










SPÓDNICZKA - ROMWE skirt (podobna tutaj)
BLUZKA - ZARA blouse
NASZYJNIK - H&M necklace
ZEGAREK - PARFOIS watch (podobny tutaj)
BUTY - RIVER ISLAND heels

26 komentarzy:

  1. Ślicznie prezentuje się ta spódniczka w połączeniu z bluzką z motywem zwierzęcym. Jeszcze do niedawna powiedziałabym, że to kit, ale teraz po tym co zobaczyłam u Ciebie mogę śmiało stwierdzić, że to H I T ♥ i sama bym się tak ubrała właśnie dziś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie, tez uwazam jak kolezanka wyzej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie, bardzo kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka połączona z tą bluzeczką doskonale się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kobieco, ale jak dla mnie ze krótka

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz uroczo, dziewczęco:) śliczna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zestawienie z pazurem! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka w połączeniu z bluzką wygląda całkiem fajnie :). Wyglądasz bardzo kobieco :D. Cudownie :*.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz, jak zawsze ;))

    zapraszam :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale krótka ta spódniczka:) fajna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe co by było gdyby upadła Ci łyżeczka i musiałabyś się po nią schylić?:) zbyt krótka....

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjna stylizacja ! zapraszam do siebie

    czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ty chodzisz w tej spodnicy po dworze w zime.. ? jezeli tak to gratuluje inteligencji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ci to przeszkadza? Poza tym nie wszyscy marzną na przystankach. Ja dupsko wożę samochodem i zimna nie odczuwam. Mogę ubierać jesienne płaszczyki i słabo ocieplane buty i jest dobrze. I też mogę ubrać cienkie rajstopy i spódnice, bo zwyczajnie pogoda nie jest w tym wypadku problemem.

      Usuń
    2. a ja mam wrażenie,że ta spódniczka jest na ciebie po prostu za mała! a może to jest krój na biodra a nie z wysokim stanem?hymmmm?

      Usuń
  14. uwielbiam połączenie panterki i skóry! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. moja ulubiona kawa+ulubiony krój spódniczki :D też się na taką czaje, czekam na napływ gotówki :P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://negativepositives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny fason tej spodniczki, bo kiedys wszystki skorzane miniowy byly waskie. Wg. mnie rozkloszowane fasony, choc moze nie podkreslaja pupy, to i tak sa znacznie bardziej kobiecie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx