29 stycznia 2013

I just wanna feel this moment!

Hej! Dzisiejszy wpis zatytułowany jest jak piosenka, która nawet po męczącym i dobijającym dniu potrafi podnieść mnie z łóżka! Ja, osobiście, bardzo lubię gdy artyści odkopują stare hity i robią covery, które czasami są dużo, dużo lepsze od oryginału. 
Dzisiejsza stylizacja jest moim ostatnim odkryciem z tego względu, że nigdy nie łączyłam szerokich swetrów ze spódniczkami, a do tego jeszcze kozaki z szeroką cholewką! Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu tak samo jak mi!:)
Alex











Co do Zimowej Aury - nie martwcie się o minusowe temperatury, ponieważ było + 2 stopnie i teraz pozostała już tylko chlapa na dworze ;-)







TORBA - ETORBA bag
BUTY - STRADIVARIUS shoes
SPÓDNICZKA,KOLCZYKI - HM skirt and earrings
SWETER - SHEINSIDE sweater
KURTKA - SHEINSIDE jacket
OKULARY - ROMWE sunnies (podobne tutaj)



27 komentarzy:

  1. nowe połączenie, a wygląda tak wspaniale:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter bardzo fajny :D. Wygląda to bardzo ciekawie, choć preferuję tego typu swetry ze spodniami :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, spódnica i buty super
    ps kocham ta piosenke

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny kolor spódniczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana moim zdaniem to jeden z Twoich lepszych setów :)) bardzo mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny zestaw powinien sie znalezc w top tygodnia na kimono!

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczo:) zreszta wszystkie Twoje stylizacje sa fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! Szalik fajnie rozgrzewa stylizacje a sweterek nadaje jej charakteru ! :)
    Jestem tu nowa i bylo by milo gdybys weszla i napisala co myslisz o moim blogu :)
    Pozdrawiam, dodaje do obserwowanych, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobają mi się okulary i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super połączenie i fajnie to przełamałaś szalem:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy wyniku konkursu ? mial byc do 25..

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi się nie podoba...trochę "babcionowato"-szkoda, bo do tej pory było ok:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja torebka to moja miłość;)
    swietna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znajoma spódniczka;] Ma fajny kolor! Pozdrawiam,

    zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam podobną w sklepie i się nie skusiłam, ale teraz... Może nie dla mnie, ale na prezent dla koleżanki xD
    Zapraszam: nastoletni-bunt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. perfekcyjna w każdym calu!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. każda rzecz z zupełnie innej bajki... zbyt dużo kolorów, ktore według mnie nie igrają ze sobą;)

    OdpowiedzUsuń
  18. tez uwielbiam ta piosenke, zestaw fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx