10 stycznia 2013

NEW IN - nowości w szafie

Myślałam, że dziś nie dodam tego wpisu, ale jednak się udało ;-)

Niedługo pokażę wszystko w zestawach, bo na takich zdjęciach nie sposób zobaczyć jak fajnie wyglądają na żywo ;-)

To zaczynajmy ;-) 






Bluzka - Stradivarius blouse


Płaszcz - Sheinside coat

To będzie mój ulubiony płaszcz i sweter. Płaszczyk wygląda mega stylowo ;-) Wszystkie elementy skórzane tak naprawdę są matowe - to lampa błyskowa sprawia, że się świecą na zdjęciach ;-)


Sweter - Sheinside sweater



Biały sweter i beżowe spodnie - Stradivarius white sweater and beige pants


Skórzana spódniczka - H&M skirt  % (40pln;-)





Bluzka, żakiet i sukienka - Mosquito blouse, dress and blazer


Futerko - Stradivarius faux fur


Co sądzicie? Myślę nadal nad tym futerkiem czy nie zwrócić? :)


28 komentarzy:

  1. ten płaszcz mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mój żakiecik z mosquito! Mam taki tylko, że czarny- jest piekny !

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy - cały czas się zastanawiam nad tym zakietem z Mosquito :)

    a płaszczyk kupiłam wręcz identyczny w New Yorkerze :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet nie widzialam!:))) teraz duzo przecen to moze bedzie taki, ale w innym kolorze, az sie przejde;-)

      Usuń
    2. I co Ola byłaś zobaczyć płaszcz? Jak nie to przy okazji zrobisz zdjęcia? Nie ma u mnie NY w mieście, a nie wiem czy jechać na marne... :) Dzięki

      Usuń
  4. Genialne! Szczególnie ten płaszczyk, mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. tygrys i sukienka trafia w moje gusta !:))

    OdpowiedzUsuń
  6. futerko bomba, zajebiste

    i podoba mi się bardzo bordowa spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne łupy, szczególnie podoba mi się żakiet a'la Chanel i futro ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka i sukienka za 40 zł powalają na ziemię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. żakiecik z Mosquito rewelacja:) cały czas się nad nim zastanawiam tylko nie wiem który kolorek wybrać:)

    płaszcz również boski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo praktycznie identyczną koszulkę z tygrysem znalazłam ostatnio w lumpie, tyle że moja jest z River Island :p Biała bluzka ze skórzanymi rękawami jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!!
    GIVEAWAY GIFT CARD ZARA! http://loveclothesandthings.blogspot.com.es/2013/01/giveaway-zara.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te spodnie z białym swetrem.

    Futerko zawsze możesz później sprzedać ;P
    Też je widziałam, nawet mi się podobało :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ciuszki :D Bluzeczka z tygrysem jest cudowna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Plaszcz, czarna skorzana sukienka i bordowa spodnica super! Bluzka z tygrysem i sweter moro mnie osobiscie sie nie podobaja. A nad tym futerkiem tez sie zastanawialam ostatnio, ale ostatcznie nie wzielam. To jeszcze nie bylo to (choc jest spoko) ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Plaszcz, czarna skorzana sukienka, biały sweter i bordowa spodnica super! Bluzka z tygrysem i sweter moro mnie osobiscie sie nie podobaja. A nad tym futerkiem tez sie zastanawialam ostatnio, ale ostatcznie nie wzielam. To jeszcze nie bylo to (choc jest spoko) ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne rzeczy :) ja też lubie skórzane elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jej same cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeeeej, właściwie wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko mi się podoba i to bardzo :)
    futerko musi zostać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne nowości;)
    płaszczyk, biały sweterek cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  21. futerko i skorzana spodnica przypadly mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. great items! K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx