27 stycznia 2013

Leather dress and electric blue earrings.

Hej! Jak pewnie zdążyłyście/zdążyliście zauważyć chabrowy to jeden z moich ulubionych kolorów. To samo tyczy się wykorzystania "skóry" w ubraniach np. rękawy płaszcza. Stylizacja, którą widzicie była przygotowana na urodziny taty nie na latanie po dworze tak więc nie było obaw minusowe temperatury :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba!
Alex 














KOLCZYKI - BY DIZUBEKA earrings
PŁASZCZ - SHEINSIDE coat (podobny tutaj)
TORBA - ETORBA bag
BUTY - FLEQ shoes
KARDIGAN - NO NAME cardigan
SUKIENKA - MOSQUITO dress
PASEK - MOHITO belt

40 komentarzy:

  1. śliczne połączenie, zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw cudowny, ale czy dobrze widzę, że Ty nie masz rajstop? Nie było zimno (nawet jeśli na czas samych zdjęć)? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oszlalala?!:)) to sa po prostu dobrze dobrane kolorystycznie rajstopy he he :))

      Usuń
  3. Kolejny genialny zestaw! D: Uwielbiam Twoje stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie :)
    urzekł mnie sweterek i ten paseczek, całość rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest po prostu genialnie w każdym calu! i nowy obiektyw daje rade! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow so pretty and classy!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladasz super! swietna stylizacja, swietna Ty. Coraz bardziej mnie inspirujesz, tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz !!!

    sukienka przepiekna !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienkie rajstopy w mróz to nie rajstopy - według mnie, ale może to ze mnie jest jakiś zmarzluch ;-) Poza tym zestaw jest po prostu przecudowny - sukienka, pasek, torebka... :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wszystko zestawiłaś, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz ślicznie :) Wyobrażam sobie jak zmarzłaś Kochana :D Piękna spódniczka a torebka za mną chodzi :) Jestem tu nowa i bylo by milo gdybys weszla i napisala co myslisz o moim blogu :) Pozdrawiam, dodaje do obserwowanych, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkda, ze linku do bloga nie zostawilas ....

      p.s jak zawsze perfekcyjnie<3

      Usuń
  12. Czerń i chabrowy wyglądają razem niesamowicie! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. znakomite dobrane, świetna stylizacja

    zapraszam do siebie

    czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka, uwielbiam skórzane ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka!Uwielbiam skórzane wstawki!
    Też jestem zmarzluch ale co tam! W końcu się w tych cienkich rajtkach przez zaspy się nie przedzierałaś;)Niestety nie da się inaczej zrobić zdjęć zimą. Też się dziś nasłuchałam że stoję na balkonie bez kurtki. Ale cała akcja trwała może z 2 minuty.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze prawi kolezanka, polac jej :D

      Usuń
  17. zazdroszczę ci tej sukienki jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  18. So so gorgeous,wanna follow each other,please let me know?

    OdpowiedzUsuń
  19. zimno mi od samego patrzenia :)

    I w końcu wiem skąd ten śliczny pasek - kiedyś go znalazłam w internecie i wieki poszukiwałam co to za marka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka w połączeniu z butami wygląda obłędnie!!! pozowanie na mrozie to dopiero prawdziwy profesjonalizm, ja zamarzam od samego patrzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow swietnie! nie przejmuj sie komentarzami dot. pogody, przeciez logiczne ze jakbys zamarzala to bys sobie takich fotek nie pstrykala;) buzki

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny jest ten płaszczyk:) zapraszam serdecznie do mnie na Konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  23. omg this is amazing:)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie ;)

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Oto torba, którą ubóstwiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. czemu nie dodajesz wszystkich komentarzy? nie umiesz pogodzic sie z negatywna opinia? smieszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli to Ty dodajesz komentarze przy okazji obrazajac moja rodzine to chyba wyrazajac tak swiatowe opinie i stwierdzenia tpyu "smieszne" domyslasz sie dlaczego ich nie publikuje? Chcesz sobie trolowac?0 Smialo, ale nie tutaj:) Moderacja jest wlaczona po to, by wkurzac ludzi na "swiatowym poziomie" jak Twoj:) Pozdrawiam!:)
      p.s Napisz cos konstruktywnego to dodam to jest chyba logiczne?:)

      Usuń
  27. Lubię Cię w kucyku :). Świetna sukienka! Uwielbiam takiego typu. A co do skórzanych wstawek to je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna!:)

    Zapraszam na mój blog:) Powrót po roku przerwy:)
    http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wyglądasz.:) torebka jest boska.:)
    Obserwuje i zapraszam do mnie jeśli miałabyś ochotę.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wyglądasz! ja też uwielbiam niebieski :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx