2 stycznia 2013

I just wanna live. Studded boots and pink trousers

Hej! Jak tam samopoczucie po Sylwestrze i przede wszystkim jak zabawa? Moja była świetna, zresztą jak co roku ;-) Hitem Naszej imprezy był Weekend-  Ona tańczy dla mnie i Gangam Style - podzielcie się Waszymi wrażeniami!:)

A stylizacja, którą dziś widzicie wywołała niemałe zainteresowanie w miejscu gdzie robiłam zdjęcia - jest to dość zabawne, bo myślałam, że "lity" są wszędzie ;-)
Piszcie jak Wam się podoba!:)
Alex





















SPODNIE i NASZYJNIK- H&M pants and necklace
KOSZULKA - SHOOT,GIRL t shirt
KURTKA - @ jacket
BUTY - STYLOWE BUTY shoes (nie polecam, dział reklamacji do wymiany)
PUDEŁKO - GLITTER bag


28 komentarzy:

  1. Świetny zestaw :) lity i różowe spodnie cudo !

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie pięknie pięknie i jeszcze raz pięknie :)
    wszystko mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wszystko zgrane ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. aaah genialne masz to miejsce na robienie zdjęć... gdyby we Wrocławiu udało mi się znaleźć coś podobnego!! a stylizacja baardzo mi się podoba ;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw, koszulka i torebka super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja tez tak mysle:) Renata Twoje zestawy tez sa boskie, Twoja fanka rowniez jestem:)

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Super stylizacja, na prawde mi się podoba!!<3
    A teraz jak widze jak pięknie te spodenki na Tobie wyglądają,żałuje ze nie kupiłam ich w H&M na przecenie:(
    Buziaki i wszystkiego dobrego w nowym roku;*;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola kupilas je na przecenie?

      Usuń
    2. ja je widzialam teraz na przecenie:) ale Ola chyba juz je dluzej ma kiedys widzialam jakis zestaw chyba? ale chyba nie na blogu ale na facebooku..

      Usuń
  7. mnie się podoba, lity super

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana, czy mi się wydaje, czy Ty schudłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny zestaw woww!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie!
    śliczny kolor spodni:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak, te piosenki rządziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz:) u nas na sylwestrze również piosenka "Ona tańczy dla mnie" była hitem:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie się prezentowałaś :) ale obwiesiłaś palce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :)
    Zdjęcia na palmiarni zawsze wychodzą świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne połączenie koszulki i spodni w kolorze fuksji :) Sama od niedawna prowadzę bloga poświęconego modzie. Dopiero zaczełam, także przydałaby mi się obiektywna ocena :) http://sandixys.blogspot.com ZAPASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandra fajny blog:)
      I uwazam tak jak Ty super wszystko polaczyla;)

      Usuń
  17. też myślałam, że lity są już wszędzie, a tu proszę! ;) swoją drogą te Twoje strasznie mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię róż połączony z mocnymi dodatkami ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. moj hit na sylwestra to WTF - Da bop ;)

    co do zestawu, to pudeleczko swietnie, buciki, jak i wsumie cala reszta super dobrana,
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. taki mega zestaw a tylko 25 komentarzy! komentujecie jakies laski co Wam komentuja spowrotem a takie super zestawy maja mniej tylko dlatego, ze Ola rzadko komentuje;/ Co tu sie dzieje! Olu super zestaw, widocznie zeszczuplalas, wygladasz ekstra :D <333333333333
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx