5 maja 2012

Flowers in my head.

Flower's print was everywhere  especially if it's about these pants. They had many opponents, but I was in love from the beginning . Unfortunately my boyfriend didn't like it. The most important thing is to feel comfortable and nice and then everything looks beautiful. What you feel is what people see :) Enjoy this session made by Igor from IGOR-WLADYKA.PL

Motyw kwiatów pojawił się chyba na każdym blogu modowym. Początkowo spodnie te miały wielu przeciwników jednak jak to z modą z czasem zaczęły mieć więcej zwolenników. Mi się one od razu spodobały, ale usłyszałam od chłopaka, że "wyglądają jak pozszywany obrus" :) Nie dogodzisz każdemu, niestety, ale najważniejsze to czuć się w czymś dobrze i wtedy wszystko będzie wyglądało pięknie. Do tego bardzo modne w tym sezonie buty z czubkiem kupione na wyprzedaży z Parfois za 79 zł :)
Tymczasem zostawiam Was z zestawem sfotografowanym przez IGORA  (zapraszam na jego stronę do dzialu News gdzie umieścił zdjęcia ze swojej najnowszej sesji! KLIK ;-) 

Życzę miłych, ostatnich dni majówki! Alex xx







spodnie - h&m (pants)
kurtka - promod (jacket)
bluzka - f&f (top)
buty - Parfois (shoes)
zegarek - Michael Kors (watch)
okulary - New Yorker (sunnies)

37 komentarzy:

  1. cudnie wyglądasz:))
    spodnie prezentują się rewelacyjnie:))

    Zapraszam na nowy post:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/05/new-look-blue-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygladasz :O pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. jakość zdjęć idealnie pokazuje ten świetny outfit!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biste ! <3
    http://modefriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i przede wszystkim piękna modelka... :) Muszę znaleść takie okulary jak ty masz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a torebka skąd? spodnie super i buty też <3

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNIE :)!

    zapraszam na konkursik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem te spodnie są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie się ten motyw nie pojawi, bo to nie ma moje nogi :P ale lubię sobie popatrzeć na kogoś, komu w tym ładnie jak tobie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, spodnie są mega śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko jest fantastyczne;]
    obserwuję;]

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne sa te spodnie


    zapraszam do mnie www.deserlandia.blogspot.com
    ●●●●●●●●●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬●●●●●●●●●● ─────▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀▀─────── ──────██─────██───██▄█▀───██▄█──────── ─────▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄▄─────── ●●●●●●●●●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬●●●●●●●●●●

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz cudownie kochana! kwiaty to hit ale jakos nie moge znalezc tych idealnych spodni w kwiatki dla siebie. po za tym drogie sa we wszystkich sklepach :D
    cudownie wygladasz w tych okularach, torebka rowniez sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny set :) ale szczególnie podobają mi się spodnie i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDOWNE SPODNIE :)
    zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz w tych spodniach :) i zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześlicznie wyglądasz, ładne okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne spodnie!! Jeśli są pozszywane z obrusa to jest najładniejszy obrus jaki widziałam;););)Ech ci faceci....

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko piękne! cudna kurtka i rewelacyjne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastycznie wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Cię w tych spodniach <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie osobiście motyw kwiaty od początku odtrącał jednakże uważam, ze dobra stylizacja z tymi kwiatkami nawet jak dla mnie jest do przyjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. cóż za urocze szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog. Nareszcie osoba, która się ślicznie ubiera, a nie przebiera. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. też chciałam kupić takie spodnie, ale nie zdążyłam, bo w ciągu jednego dnia zostały wyprzedane :P a stylizacja bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super :)
    zostałaś zaproszona do TAG 11 questions! zapraszam do zabawy ! szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  27. Outfit - wow! Szczególnie podobają mi się szpilki z Parfois. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia, wyglądasz fantastycznie, stylizacja - super :> !!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne fotki

    super Ci w tych spodniach!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodnie są przebojowe. Interesujesz się modą, więc zapraszam do mnie, blog o projektowaniu itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne spodnie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx