3 maja 2012

Moje pierwsze DIY - szorty z ćwiekami :)

Hey there! 2day I just wanted to show you my first little DIY - how do you like it? xxx Shorts are from OASAP ;-)

Hej Kochani! Dziś jestem padnięta,więc wiele nie napiszę :) 
Chciałam Wam pokazać delikatnie przerobione OASAPowe szorty, w które powbijałam ćwieki, a przy okazji moje nowe platformy z SequinShoes. Miałam co do nich ogromne obawy, bo moje palce wychodzą z każdych butów przez szczupłą stopę, ale nie jest tak źle. Do tego są przepiękne i strasznie wygodne! ;-)

Szorty mają rozmiar M i jak widać trochę odstają, ale z tego co wyczytałam w rozmiarówce to nie było mowy żebym weszła w S :-) Zauważyliście, że szortom czegoś brakuje?! :P

Wyniki konkursu z butami dziś wieczorem ;-)




szorty - Oasap + DIY (shorts)
buty- Sequinshoes (heels)

34 komentarze:

  1. ah te buty :))***********

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty i buty bardzo ładne :D. Gdzie kupiłaś ćwieki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NA allegro :) Jeśli chcesz to prześlę link na maila, ale nie będę robiła darmowej reklamy, bo sprzedający ociągał się z wysyłką ;P

      Usuń
    2. ja kupiłam i następnego dnia już miałam

      http://allegro.pl/cwieki-zlote-komplet-100-szt-najtaniej-diy-ozdoby-i3021045761.html

      z teraz zastanawiam się nad tym zegarkiem
      http://allegro.pl/show_item.php?item=3017955041

      Usuń
  3. szlufki brakuje ? :D piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ostatnio zrobiłam moje pierwsze w życiu DIY, moze nie tak zaawansowane jak Twoje, ale też wyszło nieźle :D jesli miałabyś ochotę to zobacz sobie u mnie w najnowszej notce:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Platformy cudowne ! <3
    i mam małe pytanko,gdzie kupiłaś ćwieki?
    Ja szukam po całym Poznaniu i nigdzie nie ma :( :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro Natt :) Daj maila to wyślę Ci link do sprzedawcy:)

      Usuń
  7. super Ci wyszły te szorty! zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/ - można ocenić mój efekt zabaw z jeansem i wybielaczem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne buciki ale czy takie wygodne to nie była bym pewna

    www.deserlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!
    http://modefriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ile zaplacilas za cwieki? ;p niezle spodenki, czy te cwieki pojedynczos ie kupuje zy po kilka szt sa pakowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za ćwieki hmm z tego co pamiętam to 10 szt za 1zł? albo coś takiego:) wyszło mi 20 zł z przesyłką, a mam dwa pełne woreczki średniej wielkości :P

      Usuń
  11. Jezus te buty <3 Szlufki nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezus, te buty <3
    Nie ma szlufki, ha!:D

    Wygląda fajnie. Minimalistycznie, więc zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, świetny outfit, bardzo mi się podoba ;) Super blog.Obserwujemy? Fajny post ;) Miłego wieczoru i zapraszam do mnie : http://swiatanety94.blogspot.com/, http://marane175.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na pierwszy handmade wygląda fajnie, tylko żeby się dobrze trzymało :) ja ilekroć czegoś nie przykleję/przyszyję/przytwierdzę do materiału jakimkolwiek innym sposobem - zaraz odpada :P



    me-redhead.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super to wygląda :) Ja ostatnio zamówiłam ćwieki ale w kształcie stożków. Takie też by fajnie wyglądały na szortach.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne buty, jadnek jestem antyszpilkowa i pozostaje jedynie podziwiać na innych stopach :) a spodenki jak najbardziej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. szorty wyszły świetne, ale jeszcze lepsze buty <3

    OdpowiedzUsuń
  18. boskie te szorty ;d
    o mom, buty <3333

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne szorty! a te buty w połączeniu z kolorem paznokci prezentują się genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsze ? wyszły GENIALNIE ♥

    zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyszły super:) bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty i szorty cudoowne:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne buty. A co do ćwieków, to ostatnio bardzo polubiłam "modę" na nie, ale szczerze mówiąc najfajniej według mnie wyglądają w jeansowych kurtkach :) Może warto by spróbować z taką przeróbką? ;-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    http://camslook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. http://greensafetypin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super!

    Pozdrawiamy!
    http://www.etsy.com/shop/VintageVanillaShop

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx