24 maja 2012

Told you that I loved you.

Forgive me my absence, but I've just started a new work and I totally felt in it! :) Today it's more artistic and it was quite comfy to sit there ;-)

6th of the June my blog is ONE YEAR OLD :) and because of that I've some contest for you! It's gonna be international, because some companies are international, so stay tuned! xx

Wybaczcie długą nieobecność z postami, ale jak wiecie albo i nie, w poniedziałek zaczęłam nową pracę :) Nie wiedzieć kiedy zleciał prawie cały tydzień....

Dziś bardziej "artystycznie" pod domem :) I nawet wygodnie się siedziało :-))

Ach, 6 czerwca mój blog będzie miał ROK - tak to już tyle :) Z tej okazji szykuję dla Was specjalny konkurs z  kilkoma firmami m.in sheinside, schaffashoes, malvare,kupbuty :) Mam nadzieję, że weźmiecie udział :)








buty - Sheinside (link) /shoes
szorty - Oasap /shorts
bluzka - Sheinside (link) /blouse
bransoletki - CzakiBransoletki /bracelets
okulary - New Yorker /sunnies

p.s Zapraszam na moje aukcje!:) Ktoś zainteresowany szortami ze zdjęć? Na mnie są troszkę zbyt obcisłe :)

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=16657337

34 komentarze:

  1. mi też się podobają buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci zazdroszczę bucikow :(! piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taką samą bransoletkę od Czaki :) różowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze jak widzę buty z kolcami to myślę o kopniakach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny secik, boskie są te lordsy <3

    obserwujęęęęę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekna stylizacja!<3 sliczna;-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie butów z koronkowymi szortami wyszło wprost idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty i szorty choć juz nie raz widziane to dalej zachwycają;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne buty!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę bluzeczki i bucików ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki są świetne:) A szorty z koronki to moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie bransoletki i super buciki :D

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aale świetnie wyglądasz :o cudowne bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje pracy i pierwszego tygodnia w niej :) Mam nadzieję, że to był udany tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te szorty są cudowne! <3
    Jak sprawdziły się jakościowo?

    OdpowiedzUsuń
  17. slicznie wygladasz !! zazdroszczę wloskow :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka i szorty są cudowne;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  19. buty mega!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. woow! wyglądasz cudnie! buty i bluzka <3
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana a jaki masz rozmiar shortów? sprzedałaś już? bo może ja bym się skusiła...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx