11 maja 2012

Lovely Playsuit

Oh yes - I've been waiting for this playsuit for a long time. Shops do not offers playsuits that I like. Finally, my fav online shop  - sheinside - got one that I loved. We can wear it everyday or just for parties. Today I wanted to show you this second possibility. I hope you like it!xx

You can get the same here - CLICK

O tak - na ten kombinezon (klik)czekałam bardzo długo. Sklepy stacjonarne niestety nie posiadają takowych w ofercie, a jeśli już się pojawią to bez ramiączek albo z odkrytymi plecami. W końcu sklep sheinside wyszedł naprzeciw mym potrzebom i tak od ok miesiąca jestem sczęśliwą posiadaczką tego czarnego cudka. Kombinezon jest bardzo wygodny, ale także praktyczny. Sprawdzi się na co dzień do płaskich sandałków i nada nam eleganckiego wyglądu, ale także na wieczór do wysokich szpilek przez co będziemy wyglądać drapieżnie. :)

Ja chciałam Wam zaprezentować wersję na wieczór albo randkę jak kto woli z pięknymi, koralowymi czółenkami od sequinshoes. A jadą do mnie już kolejne, ale miętowe!<3










W takie same, lub podobne bransoletki możesz zaopatrzyć się tutaj KLIK :)




kombinezon - sheinside(link) (playsuit)
szpilki - sequinshoes (heels)
kopertówka- stradivarius (clutch)
bransoletki - Malvare (bracelets)


Miłego weekendu kochani! xx

39 komentarzy:

  1. cudowny kombinezon! zakochałam się w nim :) pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit ! :)) cudne te szpilki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ostatnie zdjęcie ;)
    Cudny set ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no cudownie!!! :)
    wygladasz wystrzalowo! :******

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie ! Świetne połączenie z kolorowymi butami i kopertą.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie dopiero wczoraj uświadomiłam sobie, że nie mam w swojej szafie żadnego kombinezonu! :( Twój bardzo mi się podoba, jest rewelacyjny! Poza tym fajnie, że dodałaś do tej stylizacji kolor, buty pięknie podkreślają Twoje nogi. :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście świetny ten kombinezon :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. omg I need to have the playsuit. was it expensive? Alex u look great xooooxxxoo Angie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey, it costed about 35 dollars. You have the link under the photos xx Thanks

      Usuń
  9. świetny ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko mi się bardzo podoba, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna kopertówka ,

    zapraszam do siebie , http://ollmmifashstyl.blogspot.com/ i czekam na Twoj komentarz :)

    pozdrawiam OllMmiFashstyl

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz;0 kombinezon jest mega;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kombinezon i bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kombinezony! Pięknie Olu wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. to cudownie, ale to kombinezon o czym wspomniałam 3 razy:D
      xx

      Usuń
  16. Pięknie wyglądasz, masz wspaniałe nogi! Zapraszam do mnie na konkurs ROMWE :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kombinezon kombinezonem, ale Twoje nogi... wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kombinezon jest świetny zniewalasz wyglądem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny ten kombinezon! ja bym go widziała w takim letnim nonszalanckim wydaniu z beżowymi sandałami i słomkowym kapeluszem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty zawsze wyglądasz zjawiskowo! Kombinezon zdecydowanie jest numerem jeden tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne wyglądasz! nóg mogę Ci pozazdrościć :) pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kombinezon, piękna kopertówka! Wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny kombinezon ;)
    Nie każdy dobrze wyglada w tego typu ubraniu a na tobie leży znakomicie ;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz, kombinezon rewelacja !! :>

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny kombinezon i kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny kombinezon :)
    i kopertówka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx