14 maja 2012

Z Życia wzięte : Wybory Miss :)

Hey there!Few days ago I watched Miss Contest where I went with my friend. She won of course! :) She was wearing my dress from sheinside - I think it brought her luck ;-)) You can get yours here CLICK ;-)

Hej kochani! Ostatnio wybrałam się jako osoba towarzysząca na wybory Miss - z Paulą, którą widzieliście kiedyś na fotkach ze mną :) Oczywiście moja gwiazda została MISS :) Nie mogło być inaczej!

A w jednym wyjściu miała na sobie sukienkę Sheinside :) Jeśli chcecie taką samą to możecie ją nabyć tutaj KLIK :)






A tu już z Misską i Kasieńką ;-) :* Mój ubiór możecie kojarzyć z wpisu poniżej, bo było to tego samego dnia ;-)

12 komentarzy:

  1. to się wozisz po imprezach widzę ;D śliczna koleżanka, zasłużyła na tytuł! :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. należało sie jej,prześlina jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty kochana oddawaj <3 cudenka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz płaski tyłek ..... łądne masz te butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No gratulacje dla przepięknej koleżanki.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna miss ;D ale szczerze mówiąc ty jesteś o niebo ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, no to GRATULACJE, piękna z Niej kobieta, więc tytuł zasłużony - zgadzam się z komentarzem wyżej! :) Strasznie podobają mi się Twoje szpilki!

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. musiało być super!!! ;D
    GRATULACJE dla Miss ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie buty <3
    Gratuluję koleżance :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    U mnie konkurs, do wygrania 3 zestawy biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Olqaaaaaaaaaa!:*
    piękne masz buty:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx