26 maja 2012

MIX - but not a mobile one :)

Today only a mix with new in, things that I won and some things I wanted to recommend xx


Witam Was w tę słoneczną sobotę, która zachęca jedynie do wypadu nad jeziorko, no ale ja tym razem nie mogę sobie na to pozwolić, bo trzeba co nieco ogarnąć ;-)
Zostawiam Was z mixem zdjęć,wygranych czy nowości :)

Wygrana w konkursie Mary Kay - idealny zestaw, o którym marzyłam, ale kosztował ok 200 zł ;) Zestaw Satin Hands do pielęgnacji dłoni :)


Szorty przerobione z Zarowych przez ANIĘ z MyInspirations - Ania zrobi Wam co tylko chcecie i to za niewielką cenę!:) Do tego jest tak miłą osobą, że naprawdę nie ma co zwlekać :)


Nowe lakiery :) Pomarańcz i limonka ok 6 zł, mięta 14 zł - rossmann 



Moja koncepcja na sesję, ale niestety Julia Kamińska mi ją podwędziła i nie chcę wyjść na osobę "kopiującą" Brzydulę :P But lewy - sequinshoes, prawy -Vero-Vila 



Przy okazji chciałam Wam pokazać nowości w sklepie Mosquito z którym od dawna współpracuję i którego nową kolekcją jestem zachwycona.  Kobiece fasony, bardzo modne kolory, świetne wykonanie :)









Miłego dnia!:**

16 komentarzy:

  1. Fakt - patrzę z zachwytem na te nowe ciuszki Mosquito! :))


    A go do nagrody - jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam limonkowy lakier i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten brzoskwiniowy lakier wyglada cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolory lakierów:) i ta sukienka pomarańczowa!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten brzoskwiniowy lakier !:)
    genialne ciuszki !

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym chciala wiedziec czy pod ta sukienke z odkytymi plecami mozna zalozyc stanik, tzn, czy ten cienki pasek akryje tylnia czesc stanika? czy ktos moze juz ma ta sukienke?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten brzoskwiniowy lakier z miss sporty, muszę poszukać go w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  8. Shorty są rewelacyjne!! NA zdjęciu gdzie masz pomalowane paznokcie pazurki maja świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mosquito ciągle zachwyca <3 ja czekam na marynarkę z zamkiem na boku i 2 bluzeczki z kieszonkami <3 a lakier z miss sporty ma boski kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo super brzoskwinia;d ja też teraz zaszalałam i zamówiłam sporo lakierów;) takze czekam na ich odbiór;d
    Buziole Olqqqqqa;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! Przeprowadzam badanie socjologiczne dotyczące polskich szafiarek, będę Ci serdecznie wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety (trwa to ok. 10 minut)--> http://www.ankietka.pl/ankieta/88110/nowa-grupa-spoleczna.html.

    Z góry dziękuję!
    W.D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Buciki cudne - oba mi się podobają, a nagrody Mary Kay już Ci gratulowałam ;*
    Zgadnij kto Cię będzie teraz częściej komentować?:D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne buty! i mosquito jak zwykle zachwyca!


    I'm back!
    NEW POST - I invite U to see it!
    Mystisk

    OdpowiedzUsuń
  14. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    czy kosmetyki mary kay są dobre?
    czy działają?


    zapraszam do siebie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx