11 października 2012

BB cream Eveline + Hialuron Cream

Hej! To już drugi post dzisiaj, ale mam pewne zaległości ze względu na laptopa, który postanowił się zepsuć ;-)) Recenzje były przygotowane już dawno temu, ale do dziś nie odzyskałam tekstu oraz zdjęć.
Jeśli pamiętacie jakiś czas temu zostałam wybrana AMBASADORKĄ EVELINE COSMETICS poprzez współpracę z portalem urodaizdrowie.pl

W tym poście zrecenzuję 2 kosmetyki  - BB cream oraz Krem do twarzy.








Krem Bio Hialuron 4D

Na wstępie chciałam zaznaczyć, że krem ten  stosowałam do skóry szyi - bardzo delikatnej i chyba najszybciej starzejącej się, poza tym nie zmieniam kremu z dnia na dzień, gdyż skóra szybko się przyzwyczaja.

Plusy:
 -Krem delikatnie napina skórę,
- pięknie pachnie, 
- szybko się wchłania,
- na długo starcza co widać po niewielkim zużyciu, a stosuję go już dwa miesiące!

Minusy:

- nie zauważyłam działania 4D, ale chyba nie istnieje krem, który tak naprawdę odmłodzi nam skórę, co najwyżej może delikatnie pomóc. Należy pamiętać, że najważniejsze jest to co jemy ;-)









KREM BB EVELINE 6 IN 1

W przypadku tego "wynalazku" XXI wieku, który błyskawicznie zyskał popularność zaznaczę, że potrzebuję silnego krycia co już na początku zawyżyło wymagania.

PLUSY:

-  pięknie pachnie jak większość kosmetyków Eveline
- krem-podkład dopasowuje się do kolorytu skóry
- rozświetla skórę

MINUSY:

- nie matuje, więc skóra świeci się już po 2 godzinach
- nie zakrywa przebarwień, mimo że w opisie jest wspomniane, że przykrywa
- trzeba go stosunkowo dużo wycisnąć na palec ;-)


Obydwie recenzje nie są do końca pochlebne, ale zależy mi na tym byście wiedzieli, że u mnie zawsze znajdziecie szczere i prawdziwe opinie. ;-) Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Mialam kupic sobie ten BB krem, ale widze, ze coraz wiecej kobiet mówi iż nie jest wart swojej ceny i opisu, ktory nie jest adekwatny do dzialania

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie jestem przekonana do tych kremów BB,
    ponieważ one słabo kryją...

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację z tym odmładzaniem... ;)
    Ale na razie jesteśmy na tyle młode, że to jeszcze nie minus... ;p
    Pozdrawiam,
    Sol :)
    PS. JAK ZROBIŁAŚ TEN BOKS ZE ZMIENIAJĄCYMI SIĘ OBRAZKAMI W BLOGU? GENIALNE! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakkolwiek to zinterpretujesz - przypominasz mi trochę małgosie rozenek :D szczegolnie w pooprzednim poście :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kremy BB z reguły mają słabe krycie, ja swój mieszam z ulubionym podkładem i efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o właśnie chciałam znać opinię na temat bibi i którym teraz tak głośno! ;-))) i bardzo dobrze, że opinie są szczere - tylko takie powinny być!
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem od dawna ciekawa tego kremu Eveline, może się w końcu skusze... a do kremów BB, wcale mnie nie ciągnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama miała ten krem i jej nie przypadł do gustu, niestety... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. miły blog - będę tu zaglądać


    zapraszam
    art-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja zakupiłam i krem BB i ten krem do twarzy i jestem mega zadowolona. Oczywiście krem BB jest tylko pierwszym krokiem do pełnowartościowego makijażu, świetnie się sprawdza w towarzystwie z podkładem matującym i kryjącym, a krem jest po prostu idealny dla mojej skóry - bardzo lekki i szybko się wchłania, cudnie pachnie, to co lubię!!! Polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba pamiętać,że każdy kosmetyk inaczej działa na innej skórze :) Jedne panie mają suchą skóre inne tłusta, itd.
    mnie np uczula firma ZIAJA , a niby jest bardzo łagodna itd.
    Każdy musi spróbować aby wiedzieć czy warto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx