21 października 2012

Biker boots, neon i jeans.

Hej! Na początku chciałam przeprosić za rzadsze posty, jednakże wracając z pracy jest już ciemno, a osobiście nie lubię zdjęć robionych w domu:) 
Zestaw, który dziś prezentuję jest delikatną odskocznią od mojego stylu na co dzień -jest bardziej "męski" niż "kobiecy", ale powiem Wam, że czuję się w nim bardzo dobrze. Pewnie za sprawą bransoletek, które zajmują połowę ręki ;-))

Pozdrawiam! ALEX

















Znacie już Nisię? ;-)









BRANSOLETKI - MALVARETKI bracelets
OKULARY - VINTAGE SHOP sunnies
KATANKA - STRADIVARIUS jeans jacket
BIKER BOOTS - WOJAS biker boots
BLUZKA - ZARA top
NASZYJNIK - BYDZIUBEKA necklace

p.s Lakier do Paznokci ESSIE - Mint Candy Apple ;-)

35 komentarzy:

  1. wow jak super;))) zupelnie inaczej, podoba mi sie, ze nie nasladujesz innych blogow tylko masz swoj wyjatkowy styl!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde ale masz fajne wloski! <3

    buty genialne :) ja jednak preferuje te z cwiekami, czekam wlasnie na swoje ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też chciałam te z ćwiekami, ale mi dziewczyna wykupiła ostatnią parę, a miałam dzień PODEJMOWANIA SZYBKIEJ DECYZJI. I szczerze? Nie żałuję ;-) Buuuzi:*

      Usuń
  3. Bardzo lubię taki styl. Tobie też pasuje!:D:*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz , słodki psiaczek :))

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się! i te bransoletki- cuda! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. JAK PIĘKNIE OLEŃKA;*;*

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie Alex na pewno bede zagladac czesciej

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj znam ten ból kiedy po wyjściu z pracy już jest za ciemno na fotki :) Mam to samo.

    OdpowiedzUsuń
  9. rzadko je prostuję czy męczę ;-) poza tym po Egipcie były strasznie, ale od razu "zaatakowałam" je kuracją chyba "Cece med" i są dużo lepsze. Niedługo coś napiszę, więc zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze Ci w takim stylu :D. Masz cudownego pieska! Ciekawe spodnie. Teraz z tym, że robi się szybko ciemno to masakra ;/ ;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rob jak najwiecej fotek zebysmy potem mogly ogladac Olaaa :*

      Usuń
  11. świetnie, cudownie! :*

    zapraszam do obserwowania: http://breatheliffe.blogspot.com/ ;);*

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie wygladasz:) aaaa buty genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze Ci Kochana w takim zestawie:) a kombinować czasem z czymś innym niż zawsze nie zaszkodzi.Podobno całe życie szukamy stylu idealnego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw! Buty są naprawdę świetne!!! Dawno do Ciebie nie zaglądałam i widzę nowy kolorek włosów! Pasuje Ci!
    Pozdrówki*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne buty!
    A z pieska prawdziwy grzywacz!

    U mnie akcja reaktywacja!
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś otagowana na moim blogu - http://makiazas23.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html

    Zapraszam serdecznie do zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz bosko w tym stroju ;)

    mimo wszystkiego wygląda bardzo kobieco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masakra nie;-)? tez mi sie mega podoba ;-)

      Usuń
  18. Świetnie wyglądasz, śliczna z Ciebie dziewczyna :) I w każdej stylizacji wyglądasz świetnie, zarówno w kobiecych jak i takich jak ta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz! uwielbiam Twój blog, muszę tu zaglądać częściej. mam nadzieję, że mój przypadnie Ci do gustu też, a może nawet dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    całuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie:) butki mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja pełna luzu a mimo to wyglądasz seksownie! Czasem trzeba i tak :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog ;D
    Jeśli chcesz to zaobserwuj a ja się odwdzięczę : *
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. swietną masz kurteczkę i spodnie, chyba sama sobie zarak któreś tak trochę przerobię :))

    /może masz ochotę zgarnąc 3opakowania CelluOff? Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx