18 października 2012

Jeans jacket, Burgundy Pants and Blue Scarf

Hej;-) Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny zestaw z użyciem burgundowych rurek, które pewnie będziecie często tutaj widywać, bo stały się one moimi ulubionymi :) 
Zestaw standardowo na co dzień, ale już niedługo zobaczycie zestaw na bardziej formalną imprezę.

Przy okazji wczoraj byłam na sesji zdjęciowej w studio STYLOWEJ ZIELONEJ GÓRY i pierwsze rezultaty będziecie mogli oglądać w przyszłym tygodniu ;-)


Buziaki!:*









KOZAKI - STRADIVARIUS shoes
TOREBKA - KO ARA bag
KATANA - STRADIVARIUS jacket
SZAL - MOHITO scarf



LAKIER - ESSIE
KOŁNIERZYK - STRADIVARIUS 

18 komentarzy:

  1. a ja tam lubię Twoje zwyklaki:) Są takie naturalne, nieprzesadzone, a to się ceni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, piękne bordowe spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, piękne bordowe spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja- bardzo mi się podoba, no i Ty wyglądasz cudownie! ;)

    ps. mam bardzo podobny kolor na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są te kozaczki !!!

    bardzo podoba mi się ten look!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje sesji:) chetnie zobacze wyniki:) Sliczne zdjecie dodalas, bardzo mi sie podoba ta stylizacja!
    Przy okazji chciałam cie zaprosic na mojego bloga, dopiero co zaczynam, komentarz mile widziany:) http://monic-dzej.blogspot.co.uk/ Pozdrawiam Monika^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. zabrałabym ci te kozaczki i już nie oddała! są cudowne! świetnie wyglądasz- piękne połączenie kolorystyczne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te spodnie są naprawdę rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz piękne buciki, sama ostatnio na takie poluję! ;d
    I spodnie świetne ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj!

    Szukasz modnych ubrań i dodatków w rozsądnych cenach? Firmowych rzeczy o 50% taniej? Tu znajdziesz wszystko:

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26330448

    Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne masz kozaczki!:)
    Czekam na zdjęcia z sesji!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się burgund! :) Super buty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam burgundowe spodnie sama odnalazlam.swoje ktore kupilam.2 lata temu;-)masz piekne wlosy. Zapraszam do siebie http://madmuasellefleurette.blogspot.com/2012/10/with-arms-and-eyes-full.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie są genialne : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka STRADIVARIUS ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx