5 października 2012

Zestaw na Fashion Week 2012 - edycja jesienna.

Hej Kochani! Dziś nietypowo, bo wstawiam kolaż, który wykonałam do konkursu Domodi. Otóż nagrodą w tym konkursie jest akredytacja na Fashion Week, na którym bardzo chcę być w tym roku. W zeszłym roku otrzymałam zaszczytne wyróżnienie od Maybelline New York bycia Oficjalną Reporterką Fashion Week, jednakże nie mogłam pojechać z przyczyn niezależnych ode mnie. Do dziś żałuję i pluję sobie w twarz. Nie pozwólcie mi teraz żałować!

Napiszcie coś o tym zestawie pod komentarzem - jak się Wam widzi? Jak go widzicie na mnie?

Zestaw Fashion Week




Ja osobiście czułabym się w nim świetnie - kurtka Burberry, spodnie Zara, Lity Jeffreya Campbella, wymarzona torba Celine. Gdyby tak wszystko było na wyciągnięcie ręki i nie kosztowało fortuny ;-) Wszystko utrzymane w tendencjach tego sezonu czyli moro, ćwieki, skóra, które ja osobiście uwielbiam!

Pamiętajcie, zawsze znajdziemy odpowiedniki w sieciówkach, do których ja z chęcią zaglądam. A Wy? ;-)


Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru! Alex

xxx




30 komentarzy:

  1. jak mi sie podoba zestaw? mega hardcore lubie to!!;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow swietnie bardzo by Ci pasowal, na co dzien jestes grzeczna jak chodzi o ubior, ale widze Cie jak najbardziej w tym outficieeeee (: Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. fryzura odpada, ale reszta super, kurtka, spodnie buty rewelacja, tylko nie wiem czy ta torba by się sprawdziła w tym zestawieniu... tzn nie mówie, że nie ale cieżko mi okreslić jak tak wszystko osobno. Najbardziej ciekawi mnie jak wyglądałabyś w tej szmince i jaki makijaż oczy byś dobrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fryzura jest wlasnie super ;-)) dodaje nonszalancji bo look jest rockowy ;-) chcialabym Cie spotkac na Fashion Weeku, bo sama sie wybieram ;-)

      Usuń
    2. moze do looku pasuje, ale mi chodziło o to, że do Oli nie pasuje

      Usuń
    3. Mysle ze jakby zrobic taka niedbala fryzure i pojsc lekko w tapir to mogloby byc ciekawie ;-) musze przetestowac na sobie :) buziaki

      Usuń
  4. bardzo mi sie podoba, ale może pokusisz sie kiedyś zrobić taki kolaż wlasnie z sieciówkowymi ciuchami, takie tańsze odpowiedniki na nasze kieszenie? Coś jak np w Avani robia, podobne stylizacje ale droższe i tańsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie ;-) tutaj chcialam pokazac wymarzony zestaw na fashion week, mnie niestety tez nie stac na tak piekielnie drogie rzeczy ;-) wkrotce wrzuce cos z sieciowek;) pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ciekawe połączenie - skóra, moro, ćwieki. Z całego zestawu najbardziej chciałabym mieć buty :D

    Powodzenia w konkursie Oluś :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie tez wszystko piekielnie podoba extraaa

      Usuń
  6. fajny zestaw, szczególnie torebka, taka oryginalna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. według mnie jest fajny, idealnie trafia w to co jest teraz modne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw- idealny na taką imprezę jak Fashion Week ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw! zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw jest piękny !
    wpadniesz?:*

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie trochę nie za bardzo reszta super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moim zdaniem spodnie są perełką tej stylizaji

      Usuń
    2. Fajnie, ze opinie sa podzielone i ze komentujecie ;-) podpisujcie sie prosze zebym wiedziala do kogo sie zwracac, pozdrowka;-)

      Usuń
  12. też dostałam zaproszenie, muszę usiąść i też zrobić zestaw :P
    twój mi się podoba z jednym zastrzeżeniem - cekinowa tunika do spodni moro pasuje jak pięść do nosa, ja bym te spodnie w ogóle wywaliła, bo mi się w tym zestawie nie widzą, tylko nie wiem, co zamiast nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za opinie;) mi sie strasznie spodobalo polaczenie czarnych cekinow i moro ;-)

      Usuń
  13. Bardzo podobają mi się w tym sezonie cwieki i te botki wysokie :) właśnie je sobie zamówiłam, ale gładkie, bez cwieków :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw zdecydowanie w najmodniejszych kolorach :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja bym kolor szminki zmieniła, bo go po prostu nie znoszę :P no i torebkę bo jakoś też mi średnio pasuje. Botki mam i się zastanawiam czy ich nie zwrócić

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie chyba tez sie zarejestruje na tej stronie bo fajnie zestawy wychodza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam Ciee ;D zycze wygranej!!

    zestaw swietny kobiecy ale rockowy ma klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, ze zrobilas ten zestaw. Przede wszystkim pokazalas, ze mozna fajnie polaczyc pozornie niepasujace do siebie elementy. Cwieki, moro i cekiny wygladaja w tym polaczenii swietnie! Poza tym swietny jest ten kreator domodi. Moglas jeszcze jakies fajne tlo dorzucic, bo widzialam kilka na tej stronce ;-) Kibicuje Ci, bo bardzo lubie Twojego bloga!! Pozdrawiam Ania z Krakowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx