30 października 2012

New in - jewellery

Hej! Dzisiaj chciałam Wam pokazać 3 nowości biżuteryjne w mojej szafie. Dwie pierwsze zakupiłam na Fashion Weeku, a naszyjnik otrzymałam od firmy By Dziubeka. 
Naszyjnik już jest moim NUMBER ONE.
Kiedy nie mam możliwości zaszaleć ze strojem warto podkręcić ubiór biżuterią, którą osobiście uwielbiam. Kocham błyskotki, ale która kobieta nie...  ;-)


Alex





Bransoletka z kolcami - napiszę jak znajdę wizytówkę :P
Bransoletka z kulkami - Bydziubeka 


Nowy lakier Maybellline New York z serii Colorama - wkrótce zrecenzuję Wam nowości MNY :)

Niepozornie wyglądający naszyjnik od BYDZIUBEKA
Jak go rozpakowałam myślałam, że mi oczy wyjdą. Jakość, wykonanie, materiały -- ideał. Już go kocham! Wkrótce w stylizacji ;-)



15 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że go kochasz, genialnie wygląda! Też chcę ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka z kolcami i naszyjnik od Dzubeki piękne:)

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się wszystko podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super! zapraszam do nas na konkurs, do wygrania wejściówki na pokaz mody! www.walkingcliches.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia bransoletka podoba mi się najbardziej :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna biżuteria! naszyjnik najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio pokochałam bransoletki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik i bransoletka z kolcami to moi faworyci. :D
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa biżuteria :)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pazurki świetne, zakochałam się w tym kolorku <3
    Oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie (obecnie na moim blogu www.alxia.blogspot.com trwa konkurs z atrakcyjnymi nagrodami) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o ja właśnie muszę się przejechać do Dziubeki po biżuteryjkę :) śliczności wybrałaś:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx