3 października 2012

Favourite sweater and pants - wężowe spodnie plus luźny sweterek.

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw składający się z moich 2 ulubionych ostatnio rzeczy - sweterka oraz spodni, które są wygodne jak legginsy, ale nadal pozostają tymi pierwszymi ;-)
Wzór węża co roku powraca do mody, tak więc warto w niego  zainwestować. Mało tego jest bardzo kobiecy i nawet ze zwykłego stroju potrafi zrobić coś przyciągającego uwagę. Do tego zestawu idealnie pasowałyby cieliste szpilki, jednakże moje wszystkie buty zdają się przede mną uciekać? Niby tyle mam butów, a jak dochodzi do wyboru to nie mam żadnych. Jak to jest możliwe?!:-)

Pozdrawiam!

SWETEREK ORAZ SPODNIE ZNAJDZIECIE TUTAJ - SHEINSIDE.COM










 SPODNIE - SHEINSIDE pants (LINK)
BUTY - VENEZIA shoes
TORBA - KO-ARA bag
SWETER - SHEINSIDE  sweater (link)
NASZYJNIK - KAPPAHL necklace

32 komentarze:

  1. super wyglądasz;p
    spodnie genialne;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to uczucie, kiedy nagle nie masz żadnych butów...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spodnie - lubię zwierzęce motywy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wyniki SHEINSIDE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nadal osoba z sheinside nie potwierdzila czy wylosowany mail sie zarejstrowal na stronie, cierpliwosci prosze;-)

      Usuń
  5. spodnie są naprawdę fajowksie:)))) fajnie wyglądają z miętą!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne są te spodnie !!!

    no i ta torebka,..
    :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam TAK SAMO z butami :P
    uwielbiam te spodnie, tak samo jak uwielbiam swoją spódnicę, też w węża.

    i tak w ogóle to adres bloga zmieniłam, więc zaktualizuj sobie panna, s'il te plait.
    http://voir-avoir-savoir.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się te zestawienie! sweterek śni mi się po nocach

    http://saavin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha z tymi butami to wiadomo jak każda kobieta:) Nawet jak mamy pełną szafę która z ledwością się nam domyka zawsze mamy problem zeby sie w coś ubrać:) Uwielbiam ten sweterek sama się nad nim zastanawiałam:) podobał mi sie jeszcze w kolorze pudrowego różu są prześliczne:)

    a ja zapraszam do siebie:

    http://madmuasellefleurette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie za gorąco w tych bucikach? Śliczne są, ale widziałabym faktycznie tu jakieś szpile, póki jeszcze jest ciepło... :D

    :-*** :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niet:P akurat wtedy bylo zimno wbrew pozorom i zmarzlam robiac fotki ;-)) buziaki

      Usuń
  11. cudo! super spodnie.. ale torebka i buty powalaja:)
    zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. supeeeeeer!
    zapraszam do mnie :)
    http://sonja-ka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogłabym nie obserwować! Świetna torebka uwielbiam te torebki! Zapraszam do siebie http://jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka bardzo mi wpadła do gustu :)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham ten Twój sweterek!:)

    Przeglądałam dzisiaj zdjęcia z Gali... Tęskni mi się!;(:*

    OdpowiedzUsuń
  16. nie zauważyłam nazwy wylosowanej osoby...

    OdpowiedzUsuń
  17. oo, mój ulubiony zestaw u Ciebie! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja!! Wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw na jesienne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna zdjęcia, bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Ale buty na nie - za ciężkie - sweter GENIALNY
    Zapraszam w odwiedziny do mnie: modnywieszak.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny sweterek i torba <3 Sama szukam coś czegoś takiego ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. ten blog to jedna wielka tablica reklamowa, nic nie mozna zobaczyc

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx