11 października 2012

Burgundowe spodnie na co dzień

Kolor burgundowy to "MUST HAVE" każdej jesieni. Pojawia się on w kolekcjach domów mody wraz z przyjściem czerwonych i żółtych liści. Warto zainwestować w spodnie bądź sweter tego koloru, bo zawsze będzie pewność, że będzie on modny w kolejnym sezonie. Do obcisłych spodni rurek idealnie pasują zarówno Biker Boots, czyli buty motocyklowe czy też wysokie czółenka. Ja wybrałam wersję pierwszą, idealną na co dzień, gdy potrzebne są wygodne buty do chodzenia. Ważne, by były one dobrej jakości i dobrego wykonania, ponieważ mamy je na sobie przez większość dnia. By całość nie była zbyt ciemna założyłam także duże błyszczące kolczyki, by nieco ożywić zestaw. Do spodni tego typu będzie świetnie wyglądała koszula każdego kroju, a także oversize'owe swetry.
Pamiętajcie, że najważniejsze w modzie jest to by się nią bawić, a także dobrze się czuć w ty
m co mamy na sobie.




















SPODNIE - KAPPAHL pants
BUTY - WOJAS biker boots
KATANA - STRADIVARIUS jacket
TORBA - KAZAR bag
KOLCZYKI - SVAROWSKI earrings

Przyznam, że miałam obawy kupując te buty, bo najlepiej czuję się w obcasach, ale na co dzień spisują się idealnie ;-)) Miłego wieczoru!

18 komentarzy:

  1. Fajne spodnie!
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, każda część garderoby idealnie na Tobie leży i pewnie całość jest bardzo wygodna :) podoba mi się :) pozdrawiam
    modazazlotówke.blogspot.com
    mycreativemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolor kurteczki, lubię taki jasny denim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie, i pięknie wyglądają z tymi botkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są świetne! rozważam zakup:) zapraszam do siebie jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtkę jeansową to masz świetną! Ajj! Jak ja na taką poluję ;p ;p. Spodnie mają świetny kolor! Bardzo popularny teraz :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodnie :) niby prosty zestaw ale bardzo fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego dalas tak malo zdj z egiptu? sa super, dodaj wiecej wakacyjnych wspomnien :D mam taka sama katane, super!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny outfit;)
    obserwuje i zapraszam do siebie<3
    mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wygladasz!Spodnie i buty rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow swietnie Alex!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. i like this outfit :)

    love your pants :)

    check my blog if y want
    www.fashionblogtwenty.blogspot.com

    GIWTOU

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestawik, cudne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx