7 października 2012

Spacer w parku.

Tytuł dość przewrotny, bo na spacer to ja w takich obcasach nie chodzę, ale nic innego mi dziś do głowy nie przychodzi ;-)

Kolejny raz użyłam w swojej stylizacji wężowe spodnie, bo chciałam Wam pokazać, że  mogą one wyglądać ciekawie zarówno do kozaków z szeroką cholewką jak i do wysokich czółenek.

Nie będę się dziś rozpisywać, wybaczcie taką częstotliwość postów, ale znowu zepsuł mi się komputer :(

Pozdrawiam! Alex xxx












SPODNIE - SHEINSIDE pants (link)
BUTY - DEEZEE shoes
KOSZULA - ESPRIT shirt
BRANSOLETKA - MALVARE bracelet
ZEGAREK - PARFOIS watch

 KOLEJNA STYLIZACJA POJAWI SIĘ NA PORTALU STYLOWA ZIELONA GÓRA, NA KTÓRY SERDECZNIE WAS ZAPRASZAM ;-)

29 komentarzy:

  1. mam podobną kurtkę! jakiej firmy jest Twoja?

    Pozdrawiam
    Ewe

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka i buty są przecudowne! zapraszam do mnie:* obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy ogłosisz wyniki konkursu z sheinside?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dostane odpowiedz od sheinside - ile razy mam to powtarzac?

      Usuń
  4. kolejny raz uzylam WEZOWYCH SPODNI a nie wezowe spodnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Olu ! Wszystko mi się podoba dziś:) Lubię oryginalne wzory i kolory na spodniach, a w połączeniu z klasyka, elegancją i kobiecością tworzą idealny duet:) Kurtka skórzana w moim ulubionym jesiennym kolorze i klasyczna biała koszula, i jeszcze ten zegarek, ach:) Ale fakt faktem - w takich butach nie da się spacerowa po parku :))

    OdpowiedzUsuń
  6. boże oszalałam , te buty <3

    http://saavin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mhm buciki przepięknie:) Cała śliczni się prezentujesz w tej stylizacji :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam słabość do wężowych spodni ;d a ich połącznie z koszulą i kurtką nieziemskie! ;O <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie da się ukryć, że jesteś bardzo atrakcyjną dziewczyną. Moim zdaniem, może dlatego, że nie lubię takich motywów, spodnie wyglądają niezwykle bazarowo i psują stylizację, zwłaszcza szlachetną, piękną kurtkę. Lubię Cię odwiedzać, mimo iż, raczej rzadko znajduję coś dla siebie. Style i gusta są różne, ale urody nie da Ci się odmówić - zwłaszcza te piękne oczy :) działaj dalej! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobały mi się te spodnie, ale w tej stylizacji wyglądają na prawdę przekonująco. Świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ale opalona *.*
    świetna stylizacja :D pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są te spodnie, w zestawieniu z kurtką wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się Twoja kurtka :) A i w takich butach da się spacerować po parku, chociaż nie polecam, bo to sport wyczynowy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz fantastyczne spodnie!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx