26 października 2012

FashionPhilisophy Fashion Week Poland - day 1

Hej!:) Dziś przygotowałam dla Was post z pierwszego pokazu, na którym miałam przyjemność być, a mianowicie na pokazie AGI POU. 
Niestety siadłam w drugim rzędzie co skutecznie uniemożliwiało zrobienie idealnych ujęć, jednakże myślę,  że i tak poczujecie klimat FW ;-))

Co do samej kolekcji: przepych, wzory, kolory. Jak najwięcej.

Czy mi się podobało? Osobiście nie jest to mój styl, ale poszczególne rzeczy bym przygarnęła np. asymetryczną baskinkę z prześwitami ;-)

Sam pokaz był bardzo fajnie zorganizowany, do tego śpiewający wariat latający po wybiegu na duży plus ;-)


ENJOY, a ja lecę spać, bo jutro pokazy od rana ;-) BUZIAKIII:***
















z Fashionectic ;-) :*

11 komentarzy:

  1. jaki piękny pokaz <3 ja dopiero od jutra!!! widzimy się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam ten pokaz na necie i ogólnie idea z tym gościem biegająco śpiewającym bardzo mi się podobała;) Pomachajcie mi jutro do kamerki przed pokazem Kasperskiego heheh ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia:)
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  4. to czekam z niecierpliwością na kolejne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dziś na jakie pokazy się wybierasz?
    Może się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektore propozycje faktycznie ciekawe:D
    kolory o tej porze roku potrzebne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. od razu poczułam ten klimat! :) jakie piękne mamy trendsetterki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Achh, zazdroszczę Oluś, czekam na więcej zdjęć!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne ;d
    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://instantaneous-going.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bo ja Kochanie byłam tylko w sobotę tam i to w dodatku wieczorem:) Na kolejną edycję postaram się jak mogę o tą akredytację także może wtedy uda nam się spotkać czy skumać na jakimś pokazie:) Póki co byłam tam w celach bardziej zapoznawczych:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx