14 grudnia 2013

Biker boots and elegant clutch

Hej! Dzisiejszy zestaw jest próbą przełamania "eleganckiego looku" za pomocą tzw. biker boots oraz biker jacket. Próbowałam znaleźć odpowiedniki tych określeń w języku polskim, jednak słowo "motocyklówki" czy "kurtka motocyklowa" nie pasowało mi do zdania ;-) Nieczęsto macie okazję zobaczyć mnie w sukience/spódniczce w połączeniu z płaskimi butami jednakże czasami trzeba zaszaleć ;-P  Sukienkę mam od ponad pół roku, ale dopiero dziś debiutuje na blogu ;-) Jest ona za duża w talii, ale patrząc z perspektywy czasu teraz jest to dla mnie plusem. Do całości postanowiłam dobrać tylko oversize'owy zegarek. Nie przepadam za łączeniem w jednej stylizacji biżuterii w kolorze złotym i srebrnym, tak więc zegarek został dopasowany do srebrnych elementów na butach. Mam nadzieję, że się Wam spodoba!
Alex













BUTY - WOJAS biker boots, KURTKA - ROMWE biker jacket, ZEGAREK- MICHAEL KORS watch, TOREBKA - ETORBA bag (na hasło LoveMakeupFashion macie 10 zł zniżki na zakupy), SUKIENKA - CYRKONIA FASHION dress


Romwe Xmas big sale!
Up to 80% off! Whole week!
Biggest discount! Most styles ever!
Date: 12/17/2013 -12/23/2013


23 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz! piękna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje sie, wszystko pieknie ahhhh :***

      Miska

      Usuń
  2. Piękna kurka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz ;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ramoneska! Ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biker jacket to klasyk w szafie każdej kobiety :) świetnie to wygląda z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się zestawienie butów, torebki i sukienki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna prosta elegancka sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko genialnie ze sobą połączyłaś! :))
    całusy Kochana! :*


    + zapraszam do mnie na wycieczkę do Las Vegas! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna ramoneska i koperta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie połączenie, ślicznie wyglądasz :)

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. coraz lepsza! kot <3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny zestaw, calosc na wielki plus
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. elegancko i z pazurem, to lubie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stylizacja w 100% mi się podoba, delikatna sukienka + ciężkie buty, uwielbiam!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ramoneska podstawowa :D
    http://mixxedfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx