12 grudnia 2013

Quilted dress and coat

Hej! Dzisiejsza stylizacja złożona jest z moich 4 faworytów, które najczęściej wybieram na co dzień - pikowana sukienka od Mosquito, która idealnie podkreśla "wszystko co trzeba" (:D), ciepły płaszcz z pikowanymi rękawami (także od msq), oranżowa torebka Michaela Korsa oraz czarne botki na szpilce. Noszę to w kółko łącząc w inne zestawy ;-) Nikogo to chyba nie dziwi biorąc pod uwagę fakt, że nawet gwiazdy mając ulubione buty czy torebkę noszą je wiele razy. Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu!:)
Alex















SUKIENKA I PŁASZCZ - MOSQUITO dress and coat, BUTY - PIMKIE shoes, TOREBKA - MICHAEL KORS FULTON bag, SZALIK - H&M scarf

21 komentarzy:

  1. Genialny płaszczyk i buty ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja akurat dzisiaj zamówiłam tą całą pikowaną na msq :) Świetny jest ten szalik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez chce, pytalam juz Oli czy dobra jakosciowo i tak i pisala, ze super.... Nie wiem, a Ty co sadzisz?

      Usuń
  3. od dziś mam taki szal ale nie z H&M:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing outfit! I love the bag:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną masz sukienkę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszczyk piękny :) ukradłabym!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look :)
    zapraszam do siebie inspiracje sylwestrowe hit 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznotka :) Idealna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka i płaszcz są super !

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam kila takich rzeczy z którymi się nie rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow:) widzialam zdjecia mosquito i to ty powinnas byc ich modelka - masz idealne proporcje i z tego co widze, to masz ok.170 cm?

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie, jakie rozmiary płaszcza i sukienki? też chyba sobie sprawię pod choinkę ;-P

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka piękna sukienka i super płaszcz. Masz wiele opcji, jeśli chodzi o znaleźć ubrania, które najlepiej pasuje do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie takiej sukienki mi potrzeba, a nigdzie nie umiem znaleźć! :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx